Halo 4 officiellt

Robot
Halo 4 officiellt

Läckan stämde - men vad du inte visste är att det är början på en ny trilogi.

#microsoft, #halo-4


Medlem
Halo 4 officiellt

Omg

Medlem

Så jäkla härligt ;D;D;D


signatur

biltemakörv

Medlem

Trailern 10/10 <3

Medlem

Suck? Nytänkande någon? Så jävla tråkiga saker microsoft bjöd på!

Medlem

Hell halo yeah, ska bli så fett


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Epic trailer <3

Inaktiv
Skrivet av brinkstar:

Suck? Nytänkande någon? Så jävla tråkiga saker microsoft bjöd på!

Säg någon som kör nytänkande? Folket gillar Halo så varför inte fortsätta?
Dessutom så förstod man att det skulle komma en fyra om man klarade ut spelet på Legendery.

Aja detta ska bli riktigt härligt! 2012 ! <3

Inaktiv

Kommer bli så jävla GRYMT!

Medlem
Medlem

noooo, köpte halo 3 som alla andra ,tröttnade direkt. Sämre spel får man leta efter och då hade jag pumpat 1an på gamla hederliga krysslådan.

Medlem

En ny trilogi på Xbox 360 sades det tom, så ingen ny Xbox på ett antal år eller?


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Säger bara xbox FTW fast lite träkigt att bara var uppföljare

Medlem

Alltså ni måste ju vara sinneförvirrade om ni blev upphetsade av microsofts E3 konferens. Mer patetiskt än förra året och det vill itne säga lite. Inget nytt. Wooopifuckingdooo de släpper röststyrning och kroppsigenkänning till kinnect! Problemet med halo är att det är dåligt...

Ase
Medlem

testade halo på pc & det var nog en av dom sämsta shooters jag spelat visst vore jag 11 skulle jag tycka det var kul men .

Medlem

Lol att folk ens blir minsta lilla uppjagade av ytterligare ett Halo. Sämre spelserie får man fan leta efter

Medlem

Dom visade halo 4 för att inte skämma ut sig! Och trailern var inte äns bra....

Medlem
Skrivet av Cane:

Lol att folk ens blir minsta lilla uppjagade av ytterligare ett Halo. Sämre spelserie får man fan leta efter

CoD MW3? är ju samma spel som CoD 4

Medlem

hoppas dom gör rolighets känslan bättre, varvade 2an och 3an nästan 30 gånger, odst körde jag aldrig ut, reach vart bara en gång.
Känns som att deras kvalitet sänks med tiden....

Medlem

Jäklar vad "haters" det var här då, att ni känner så stort behov av att snacka skit om ett spel. Ett spel som inte är släppt dessutom. Jag tycker Halo-serien är jättebra och ser verkligen fram emot en ny triologi!


signatur

/Landstream

Medlem

Xbox nä tack


signatur

Meep!

Medlem
Medlem
Skrivet av wingman92:

hoppas dom gör rolighets känslan bättre, varvade 2an och 3an nästan 30 gånger, odst körde jag aldrig ut, reach vart bara en gång.
Känns som att deras kvalitet sänks med tiden....

jag hatar inte halo serien, jag kommer köpa alla halo som kommer men jag säger bara att jag saknar den gamla känslan att bara sitta hela dagarna och köra köra köra.
Förra halo vart bara en gång sen hade jag inge lust mera, sätter jag mig med halo 2 eller 3 är det mycket mera "rolighets känsla"

Medlem
Skrivet av showerguy:

Folket gillar Halo så varför inte fortsätta?

I lol'd, mer typ, alla småbarn gillar halo.

Medlem

Äntligen! Nya vattenpistoler med karamellfärg att spreja ner massa andra färgglada kluttar med! Hurra!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Landstream:

Jäklar vad "haters" det var här då, att ni känner så stort behov av att snacka skit om ett spel. Ett spel som inte är släppt dessutom. Jag tycker Halo-serien är jättebra och ser verkligen fram emot en ny triologi!

Spelet kanske blir bra, dock var trailern verkligen inget att hänga i julgranen, sen att kolla på de senaste spelen visar ju en negativ trend enligt mig. MS har tyvärr lite att bidra med detta året och det stör mig väldigt mycket. Att få säga sin åsikt är helt fritt och jag gillar verkligen inte MS just nu... just my opinion.

Medlem

Hoppas dom designar om spelet och slänger in lite nya koncept å skit. Halo 3 och Reach kändes så jäkla Halo 2 imo. Ingen dålig grej egentligen, men jag hoppas på nytt och fräscht för att väcka tillbaka Halo febern


signatur

Game long and prosper

Medlem

12/15/2011 får vi inte heller glömma!


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Muthoz:

12/15/2011 får vi inte heller glömma!

Varför inte?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar