Battlefield 3-beta i september

Robot
Battlefield 3-beta i september

Om du köpte fjolårets Medal of Honor kan du testa den öppna betan en månad innan släppet.

#electronic-arts, #battlefield-3, #medal-of-honor


Medlem
Battlefield 3-beta i september

Kan man verkligen kalla det en öppen beta om den kräver att man köpt ett tidigare spel? :/

Medlem

medal of honor var värdelöst men kanske inte var så dumt att man köpte det ändå Ångrar det liiiite mindre nu iaf!

Inaktiv

Freaking AWESOME!

Medlem

Tror nog inte man ska kalla det "öppen" beta om man var tvungen att köpa moh som @pan konstaterade O.o

Medlem

Kan man fortfarande köpa MoH för att få BF3 beta??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Snacka om att dom mjölkade folk på pengar, till dom som köpte Medal of Honor.

"Förbeställ idag, så får du automatiskt tillgång till Battlefield 3 beta inom 1 år från Medal of Honor release."

11 månader senare, öppen beta. Öppen = tillgänglig för alla (inklusive dom som förbeställde MoH)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

det är öppen beta för alla, inte för dom som köpte MoH, om inte de som köpte MoH tidig beta på BF3 då kan EA och DICE dra åt helvete


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

September!? om jag ber riktigt snält så kan vi väll säga augusti iaf?

Inaktiv

Synd om folket som köpte Medal of Honor och nu kallar dom det Öppen beta? Det måste ju vara något fel? Jävla mjölkning!

Inaktiv

Tycker personligen att Sverige borde få spelet en dag före alla andra. Någon som håller med?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tycker personligen att Sverige borde få spelet en dag före alla andra. Någon som håller med?

Japp, speciellt då dom har tagit mycket ljudupptagningar till spelet från Försvarsmakten. I höstas, under Nordic Battlegroup 11's slutövning i Villingsberg - Skövde var de med, med mikrofoner och allt. Det gick ju inte alls att lista ut vad de höll på med!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

VI SOM KÖPTE BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 DÅ!?!?!?!?!?!?!?!? Borde ju vara mer för dem som köpte det än Medal of Honor!


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

VI SOM KÖPTE BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 DÅ!?!?!?!?!?!?!?!? Borde ju vara mer för dem som köpte det än Medal of Honor!

Håller med... det dom borde gjort var att använda "Battlefield Veterans" systemet som skapades i och med att BFBC2 släpptes. Att man kan regga alla gamla BF spel man har och så ledes få högre veteran status. Spelarna med X antal gamla BF spel borde få betan automatiskt.

Istället valde dom att försöka tjäna pengar på det hela. Något som säger mig att de inte tar betan riktigt så seriöst som man skulle vilja se att dom gjorde.

Medlem

Äh, får väl försöka få tag på en nyckel till stängda betan.

mongi, var är du?

Medlem

Skamligt, det är 2 helt olika spel.

Jag äger alla BF spel (utom Modern combat?)
Varför måste jag köpa ett skitspel?
Sätter 1000 spänn på att MoH kommer att slå försäljningsrekord under veckorna framöver enbart pga betan.

Säg att man gör det (dum i hövvet som man är)
Tänk om betan blir lika seriös som i BC2? Kisskarta och inga aktiva förändringar under betan, CG var overpowerd då och är det fortfarande...

Det som gör EA/DICE spelen stora är gemenskapen VI skapar på Vent/TS/Skype...

Men peronligen så tycker jag att dom är dumma i hövvet...

Medlem

Ful form av mjölkning.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av FortuN:

VI SOM KÖPTE BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 DÅ!?!?!?!?!?!?!?!? Borde ju vara mer för dem som köpte det än Medal of Honor!

Håller med... det dom borde gjort var att använda "Battlefield Veterans" systemet som skapades i och med att BFBC2 släpptes. Att man kan regga alla gamla BF spel man har och så ledes få högre veteran status. Spelarna med X antal gamla BF spel borde få betan automatiskt.

Istället valde dom att försöka tjäna pengar på det hela. Något som säger mig att de inte tar betan riktigt så seriöst som man skulle vilja se att dom gjorde.

För BC2 var det inget snack om BF3 invites så nej, det borde inte vara för dom som köpte BC2.
BF3 beta var en säljpunkt för MoH och dom tjänade troligen en jävla massa på det.

Och alla som skriker för dom har sagt öppen beta i september betyder det ju inte att det inte kommer vara cap på testare eller en closed beta.

Så sluta skrika som en 5åring och lugna ner er, för ni kommer inte behöva sitta i email kö för att få en beta nyckel som dom flesta andra.

Nu får man bara hoppas att dom get ut en uppdaterad version av betan och inte som med BC2 då den redan var 2-3månader gammal när den släpptes.

Medlem

Happ.. får man köpa medal of honor nudå.

Medlem

MoH var inte så dåligt i snigelplayer som folk säger. För de 150 det kostar max nuförtiden via EA Shop och Steam är det inte en dålig upplevelse. Många memorabla scener, räcker en bra stund, en del dryg scripting och piskar arslet av allting Treyarch har gjort och kommer att göra.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Skönt att man har MoH då och är klar för Betan : )

1
Skriv svar