Spana in gameplay från Mass Effect 3

Robot
Spana in gameplay från Mass Effect 3

Det slutliga kriget om jorden har just börjat.

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
Spana in gameplay från Mass Effect 3

Kollosalt jättenice!

Medlem

mmmm vill ha nuuuu !!1

Medlem

intressant med närstridsvapen

Medlem

uh vill spela

Inaktiv

vilken sunkig trailer. bioware har gått från att vara bäst till nånting mediokert. fy fan vad less jag är. det känns som att det började gå utför med bioware efter att EA kom in i bilden.

Medlem

Kandiderar till Världens bästa spel! Hands down!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Och här trodde man de nått bottensiktet med Dragon age 2. Aja tydligen så går det att sjunka ännu längre. Tragiskt att se att fokl faktiskt tycker det här ser bra ut, jag menar det liknar mer gears of war än mass effect men iofs är jag inte förvånad, FZ är ju inte bättre än GT nu för tiden.

Medlem

Håller med ovan, ser mer ut som GoW. Kände att set här var ett konsol spel efter 20 sekunder dvs då är det inte mycket rpg. Ser ändå fram emot en slutlig upplösning på favoritspelet Mass Effect.

Medlem

Kolla in deras när de lirar demot på gt.tv. Ballt som fan

6:e Mars US release

Cerberus is working with the reapers!!!

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Och här trodde man de nått bottensiktet med Dragon age 2. Aja tydligen så går det att sjunka ännu längre. Tragiskt att se att fokl faktiskt tycker det här ser bra ut, jag menar det liknar mer gears of war än mass effect men iofs är jag inte förvånad, FZ är ju inte bättre än GT nu för tiden.

håller med "cane" & "clabbe"

Medlem

Så man har längtat, försöker dock att undvika trailers till den mån det går för att inte spoila något men... by god it's hard! D:

Medlem

Det här ser riktigt bra ut. Det blir nog ett värdigt avslut. Jag älskar Mass Effect! Gör en 16 timmars film på spelet nu så blir jag nöjd.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Eller kan HBO få göra en tv serie i tio avsnitt

Avstängd

Usch, är det ett sunkigt rälsmoment som i COD och Gears vid 0.38? Blev verkligen inte så imponerad av denna trailern.

1
Skriv svar