Far Cry 3 tillkännagivet

Robot
Far Cry 3 tillkännagivet

Du är ensam på en ö full med galna människor – What do?

#ubisoft, #far-cry-3


Medlem
Far Cry 3 tillkännagivet

"ensamen på en ö med galna människor" nu igen?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Verkar riktigt nice tbh

Medlem

Ptja... Grunden i Far Cry 2 var det inget fel på.
Om de tagit till sig all (och det fanns jävligt mycket) kritik kan det här helt klart bli väldigt bra.
Å andra sidan kanske de tar något dumt beslut igen...

Medlem

Far cry 2, var väl helt ok, far cry 3, ser riktigt nice ut. enda problemet, de har ingenting med det har första far cry att göra.


signatur

Xd

Medlem

om man tar Far Cry 2 och lägger till lite fler rollspelselement så har man ett jävligt bra spel. hoppas det spelet heter Far Cry 3

Inaktiv

Älskade ninja sekvenserna från spelet. I E3 demot så var man då hårdare än Rambo. Såg grymt ut dock!

Inaktiv

Jag gillade UBI-konferensen och demot av Far Cry 3. Blev positivt överraskad faktiskt, kul tvist och bra och störd antagonist.

FC3 demofilmen i HD
http://www.youtube.com/watch?v=yuseKGafCvo&hd=1

Medlem

bravo! bravo! bravissimo!

"Did i ever tell you the definition of insanity?"


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

If they fuck this up, im gonna fuck them up

Medlem

Är det bara jag som börjar tröttna på "skjut-på-röda-tunnor-för-explosion"-klyschan? Fan varenda spel nu för tiden har ju den. Hur ofta ser man såna där röda tunnor på riktigt? Inte ofta.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Är det bara jag som börjar tröttna på "skjut-på-röda-tunnor-för-explosion"-klyschan? Fan varenda spel nu för tiden har ju den. Hur ofta ser man såna där röda tunnor på riktigt? Inte ofta.

Hur ofta skjuter du på människor på riktigt?

Nej, jag kan hålla med dig. Det är en spelklyscha - egentligen går det väl inte ens att skjuta på en olje/gastank så att den exploderar, vare sig den är röd eller inte? Såvida man inte har massa tur.
Jag tror att det är en gameplay-över realism-grej, och det gör mig inte ett dug

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Är det bara jag som börjar tröttna på "skjut-på-röda-tunnor-för-explosion"-klyschan? Fan varenda spel nu för tiden har ju den. Hur ofta ser man såna där röda tunnor på riktigt? Inte ofta.

Jag tröttnar aldrig på exploderande tunnor. Trälådor däremot...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tja, man kan ju ha explosiv/antändande ammunition. (Dessa borde kunna orsaka explosioner av någon omfattning vid kontakt med lättantändliga material.) Att den skulle vara selektiv bara för specifika tunnor och lådor känns ju dock lagom troligt...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Spelet kommer ha fast travel. Bara en FYI. Gillar 2an jävligt mycket men fast travel saknades verkligen.

Medlem

Tvåan var så himla repetitiv, repetitiv, repetitiv, repetitiv och repetitiv.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tvåan var så himla repetitiv, repetitiv, repetitiv, repetitiv och repetitiv.

Nja, det hade lätt blivit fixat med fast travel och/eller att vaktstationer inte respawnar efter man dödar dom. Jag tror dom har lärt sig sin läxa efter FC2. Och btw så är FC2 så jääävla mycket roligare om man skiter i sidouppdragen och bara kör main.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tvåan var så himla repetitiv, repetitiv, repetitiv, repetitiv och repetitiv.

De tyckte jag var bra för när spelet kom ut hade jag bara spelat igenom 2 FPS. Cysis och Orangebox (HL2). Far Cry 2 var ett perfekt nybörjar-FPS att köra igenom på Easy. Hade jag då spelat Orginal Far Cry hade jag nog gett upp och aldrig spelat igen.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar