Se den magnifika The Old Republic-filmen

Robot
Se den magnifika The Old Republic-filmen

Den är inte bara filmisk, utan även intro till spelet. Lär dig om bakgrunden till i princip allting.

#star-wars-the-old-republic, #ea


Medlem
Se den magnifika The Old Republic-filmen

Nice.

Medlem

Den här är helt underbar, helt otroligt

Medlem

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

The Darkside krossar allt! Blir definitivt en Sith Warrior!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Shiiit... kan dom inte göra en långfilm eller tre också?

Medlem

Blur studios som överträffat sig själva igen ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Hela videon var bra förutom det sista "This is only the beginning" Jävla klyscha

AW8
Medlem

Riktigt bra trailer.

Enda klagomålet är när Satele's mästare utbrister att Sith-Imperiet är tillbaka, endast grundat på att han ser fiendeskepp med Darksiders ombord. Jävla snabbt han drog den slutsatsen.
EDIT: My bad, enligt tidslinjen så hade Sith-Imperiet redan attackerat Republiken vid den här tidpunkten, och hans replik är riktad till det faktum att Sith-Imperiet har återvänt hem.

Nåja, annars var den magnifik.

There is no emotion, there is peace.
There is no ignorance, there is knowledge.
There is no passion, there is serenity.
There is no chaos, there is harmony.
There is no death, there is the Force.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Grymt! Ända sen första KotOR har jag längtat efter att Bioware ska göra en Star Wars titel till, nu är det bara hoppas det kan leverera något som håller mig trollbunden i månader!

Inaktiv

Är detta allt Star Wars fans bryr sig om nu? Tråkigt...

Filmen var ju helt okej, men kom igen - vad sägs om att satsa på spelet istället för cinematics!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

There is no emotion, there is peace.
There is no ignorance, there is knowledge.
There is no passion, there is serenity.
There is no chaos, there is harmony.
There is no death, there is the Force.

Det jag saknar i lightsaber dueller sedan nya trilogin är "realismen". I gamla trilogin var det långsammare tempo vilket gjorde man hängde med i allt som hände första gången man såg filmen, dessutom kändes det som att "det där kan jag också göra, bara jag hade en lightsaber!"

I nya trilogin är det en rad av lightsabers som klipps vinklar 3ggr i sekunden och man känner att allt som händer kan man inte göra själv - det blir 100% fantasy för en. Det kan iofs summera största skillnaden i gamla vs nya trilogin för mig, gamla var "Wow, sådär kan säkert framtiden se ut!" medans nya är "Helt ok fiction!".

Ingen fight i nya trilogin är i närheten av känslan som gamla goda:
http://www.youtube.com/watch?v=frCIQfpMOyo

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Är detta allt Star Wars fans bryr sig om nu? Tråkigt...

Filmen var ju helt okej, men kom igen - vad sägs om att satsa på spelet istället för cinematics!

Det är ett inhyrt företag som gör cinematics, Blur studios, så Bioware jobbar nog på spelet så mycket dom bara kan....

Medlem

Klassiska meningen ''this is not your path to take'' Star wars vibbar så in i hel***

Medlem

Rymdens hjälte lucky luke kommer i sin x-wing, flyger genom tattooine, vad ska ske härnäst?

Medlem

Synd att spelet aldrig kommer kunna leva upp till alla grymma CGI filmer som dom släppt (förutom alla återanvända x100000 SW klyschor... ffs)

Inaktiv

Väldigt grym cinematic, och vad jag har sett från allt gameplay, precis lika grymt.

Ish
Medlem

Jag vet att grafiken inte är allt, men kom igen.. 2005 var ett tag sedan.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Så det är först denna trailer, sen hope trailern och sist decieved där Darth Malgus har sin mun-platta/respirator?

Coolt att dom här trailerna håller ihop storyvis.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nån som kan förklara vad en Cowboy gör i Star Wars? Luktar som att nån som försöker sälja in sig på Cowboys and Aliens-filmen.

Medlem

Oh. My. Fucking. God. GIEF NAO!!!

Medlem

Spelet kommer väl duga till alla Star Wars fans därute men den riktiga frågan är ju om det faktiskt är ett välgjort spel.
Visst dessa cinematics ser bra ut men varför skulle man släppa detta på E3 och inte 15h gameplay istället?
(svaret är ju inte svårt att luska ut)

Kommer troligen testa det men aldrig köpa det först, ser ut som ett mycket osäkert kort där Bioware hellre satsar på att alla NPCer ska kunna ha en dialog och inte lägga mer kraft på quests, mechanics och balance.
Med andra ord, det kommer ta Bioware ett tag innan spelet är dugligt.
*Från det jag sätt av läckt gameplay*

Medlem

Hur snygg den här filmen än är så blir jag inte mer hypad på spelet. Skulle helt klart hellre vilja ha ett till KotOR med grym story än ett mmorpg. Ett nytt KotOR med grym story och grafik och med samma sköna spelkänsla som de tidigare spelen i serien skulle vara såå mycket bättre imo!

Medlem

om ändå spelet kunde vara sådär bra som på filmen

Medlem

Snygg film. Men spelet blir nog mediokert. Förhoppningsvis har jag fel.

Moderator | Testpilot

Vad alla kommer få äta upp sina ord om att spelet kommer va dåligt. Jag har hälsat på framtiden, må det låta hur dumt ni än vill men tro mig. Detta spel kommer äga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Nån som kan förklara vad en Cowboy gör i Star Wars? Luktar som att nån som försöker sälja in sig på Cowboys and Aliens-filmen.

Bountyhunter?

Medlem

För mig som tycker Kotor var bland det sämsta jag spelat så är jag orolig att det är för mycket kotor och för lite MMO. Jag vill inte ha nått litet rpg utan ett stort MMO med alla sociala funktioner, inte massa följeslagare istället för andra spelare...

Men allvarligt det är Star Wars, jag kommer köpa skiten och vara nöjd av att leka med lasersvärd

Filmen var ball


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Det jag saknar i lightsaber dueller sedan nya trilogin är "realismen". I gamla trilogin var det långsammare tempo vilket gjorde man hängde med i allt som hände första gången man såg filmen, dessutom kändes det som att "det där kan jag också göra, bara jag hade en lightsaber!"

I nya trilogin är det en rad av lightsabers som klipps vinklar 3ggr i sekunden och man känner att allt som händer kan man inte göra själv - det blir 100% fantasy för en. Det kan iofs summera största skillnaden i gamla vs nya trilogin för mig, gamla var "Wow, sådär kan säkert framtiden se ut!" medans nya är "Helt ok fiction!".

Ingen fight i nya trilogin är i närheten av känslan som gamla goda:
http://www.youtube.com/watch?v=frCIQfpMOyo

Eller så hade de helt enkelt utvecklat en mycket mer raffinerad och komplex teknik på den tiden. Obi-Wan pratar ju om ett "elegant vapen från en mer civiliserad tid", så en rimlig teori är väl att de helt enkelt var bättre få att fäktas förut.

12
Skriv svar