FZ summerar Microsofts presskonferens

Robot
FZ summerar Microsofts presskonferens
Medlem
FZ summerar Microsofts presskonferens

Microsoft var otroligt ointressanta i år precis som förra året.

Medlem

Kan summera det hela med ett enda ord

"Kinect"

Medlem

Synd, hade hoppats på något om Microsoft Flight...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Kinect, gäsp.

Medlem

halo 4, gäsp...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

De väckte förvånande nog faktiskt mitt intresse för kinect. Får dock se hur spelen verkligen blir innan jag kan tänka mig ett köp.

Medlem

Tyckte de bjöd på en riktigt solid presskonferens i år, bättre än förra årets casualmähä.

Medlem

Måste säga att det var väldigt mycket Kinect men för en gångs skull så blev jag imponerad på hur bra voice recognition fungerade i de spel de visade, riktigt häftigt.

Medlem

Det är nog bara att konstatera:
- Microsoft går Hardcore -> Casual,
- Återstår att se om Nintendo går Casual -> Hardcore.

På något sätt skulle det låta rimligt; Microsoft med sin bakgrund, deras intresse är egentligen "kampen om vardagsrummet" vare sig det betyder film, spel, internettjänster som t.ex. skype, msn, etc.
Nintendo däremot är just bara ett spelföretag. Är det någon som borde vara hardcore så borde det egentligen vara Nintendo.

Medlem

Microsofts press konferens var så komiskt dålig så jag ramlade av stolen av skratt

Medlem

Inget direkt imponerande.. Minecraft till Xbox? vem som vill ha minecraft har inte det redan till PC tro..

Medlem
Inaktiv

Wow, kan man bara säga. Forza 4 är skäl nog för konkurrensen att slå sig själva i ansiktet. Vilken massa titlar alltså - och då fick vi inte se child of eden eller EN ENDA hybrid (ex steel battalion 2). MS kommer att sopa banan med de andra 2011-2012. För alla som redan har hunnit test fun labs (som jag) så vet ni vad klockan är slagen -. den är slagen 360, och inget annat.

Inaktiv

Jag vågar garantera att MS flight kommer inom nåt år - passar på tok för bra för att inte säljas konsoler för!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Inget direkt imponerande.. Minecraft till Xbox? vem som vill ha minecraft har inte det redan till PC tro..

Minecraft klonen Fortress Craft sålde ju rätt bra på XBLA... visserligen kostar den ju mycket mindre men ändå. Jag tror helt klart där finns massor av människor som testat det än för att de är konsol spelare.

Det som förvånar mig är Kinect stöd iaf. Hur det ska fungera förstår jag inte.

Medlem

wajn
kommer ju en massa kul till krysslådan
mass effect3,gears of war3,cod3,Elder Scrolls V,youtube m.m


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kommer fortfarande bra spel till 360n precis som det gör till PS3an
Dock var där ingen positiv överraskning på hela konferensen.
Naj, de andra konferenserna är mer intressanta

Medlem

Ryse-trailern var ju definitionen av antiklimax.

1
Skriv svar