Sony utannonserar Playstation-tv

Robot
Sony utannonserar Playstation-tv

Släpper ett paket med 3D-tv, 3D-glasögon, HDMI-sladd och Resistance 3.

#sony, #resistance-3


Medlem
Sony utannonserar Playstation-tv

Nästan så att man vill ha den bara för att man kan spela två på den och fortfarande ser det ut som att man spelar en. Ingen screenpeaking här e!

Medlem

Ballt. Men jag hade hoppats på en prissänkning av vanliga konsolen. =(

Inaktiv

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Medlem
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Jag syftade mer på kommentaren att det inte är äkta 3D.

Priset på 3D-TV är ju inte mycket mer än vad en vanlig platt-TV kostade för ett par år sedan.

LG har en 47" för 13k eller något.

Min vanliga 46" LCD-TV kostade 26k när jag köpte den.

Inaktiv

Detta är riktigt najs! Hoppas den funkar till 360 bara, så man kan spela lite riktiga spel!

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Jag syftade mer på kommentaren att det inte är äkta 3D.

Priset på 3D-TV är ju inte mycket mer än vad en vanlig platt-TV kostade för ett par år sedan.

LG har en 47" för 13k eller något.

Min vanliga 46" LCD-TV kostade 26k när jag köpte den.

Jo klart att dom nya tv-apparaterna kostade som dom vanliga platt-TV men vem vill kasta ut sin platt-TV som kanske fortfarande är på avbetalning eller som man precis har handlat.

Några år kvar isåfall.

3D. Tidernas mest överflödiga innovation. Dyr teknik som kräver fåniga tillbehör och som ändå inte ger en särskilt häftig upplevelse. Eller tycker folk det? Jag vet ingen som är superimponerad av 3D, utom branschen själva då. Konsumenterna? Not so much.

Medlem

Säga vad man vill om 3D i sig, men det är ganska awesome med att kunna ha olika bild på samma skärm för cooplir


signatur

Videomupp

Medlem

Tycker det var ett riktigt bra pris själv, om jag nu hade haft pengarna.

Medlem

Tycker också det verkar vara branschen som vill pusha igenom att vi skall köpa nya apparater igen, skapa ett nytt behov.

Men jag är väl lite trög kanske, inte nyfiken på HD-tv eller BD-filmer heller. Standardformaten funkar utmärkt.

Inaktiv
Skrivet av sparriskrigaren:

3D. Tidernas mest överflödiga innovation. Dyr teknik som kräver fåniga tillbehör och som ändå inte ger en särskilt häftig upplevelse. Eller tycker folk det? Jag vet ingen som är superimponerad av 3D, utom branschen själva då. Konsumenterna? Not so much.

det är detta jag menar. vem vill sitta o titta på en tv/skärm med fula o jobbiga glasögon på? sen att det inte ens blir enligt mig nå 3d alls, utan endast 3d effekter. stor skillnad på de två. sen har vi sony då som satsat mycket stålar på skiten o som nu inte vill släppa taget om deras sk 3d. sen har vi symtomen som många människor får. huvudvärk, yrsel, illamående osv. alltså, lägg ner branschen, vi vill inte ha eran sk 3d skit.

Medlem

Mycket mer intressant om dom skulle ta och öppna upp lite fler videoformat så man slipper sitta med en mediaserver eller konvertera alla filer för att se dom på ps3:an

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av sparriskrigaren:

3D. Tidernas mest överflödiga innovation. Dyr teknik som kräver fåniga tillbehör och som ändå inte ger en särskilt häftig upplevelse. Eller tycker folk det? Jag vet ingen som är superimponerad av 3D, utom branschen själva då. Konsumenterna? Not so much.

det är detta jag menar. vem vill sitta o titta på en tv/skärm med fula o jobbiga glasögon på? sen att det inte ens blir enligt mig nå 3d alls, utan endast 3d effekter. stor skillnad på de två. sen har vi sony då som satsat mycket stålar på skiten o som nu inte vill släppa taget om deras sk 3d. sen har vi symtomen som många människor får. huvudvärk, yrsel, illamående osv. alltså, lägg ner branschen, vi vill inte ha eran sk 3d skit.

tala för dig själv jag vill ha skiten! och nej jag får inte ont i huvet eller yrsel efter flera dagars användande non stop av en 3d tv. och så jävla jobbigt är det inte o ha glasögonen märker fan ju inte ens av dom efter 5 min.

men åter till topic så hade jag iaf köpt paketet om tv'n var större då jag nu har en 42" så om dom släpper större, typ 42" uppåt så köper jag en lätt.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Jag syftade mer på kommentaren att det inte är äkta 3D.

Priset på 3D-TV är ju inte mycket mer än vad en vanlig platt-TV kostade för ett par år sedan.

LG har en 47" för 13k eller något.

Min vanliga 46" LCD-TV kostade 26k när jag köpte den.

Jo klart att dom nya tv-apparaterna kostade som dom vanliga platt-TV men vem vill kasta ut sin platt-TV som kanske fortfarande är på avbetalning eller som man precis har handlat.

Några år kvar isåfall.

Jag tycker det låter som om du pratar om dig själv.
Klart det finns oerhört många som är intresserade av 3D-TV nu.

Sen är det ju klart en annan sak att vare sig du eller jag är intresserad av det.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av kaem79:

det är detta jag menar. vem vill sitta o titta på en tv/skärm med fula o jobbiga glasögon på? sen att det inte ens blir enligt mig nå 3d alls, utan endast 3d effekter. stor skillnad på de två. sen har vi sony då som satsat mycket stålar på skiten o som nu inte vill släppa taget om deras sk 3d. sen har vi symtomen som många människor får. huvudvärk, yrsel, illamående osv. alltså, lägg ner branschen, vi vill inte ha eran sk 3d skit.

Vad menar du med att det inte är riktig 3D? Hur vill du att det ska se ut för att det ska vara riktig 3D då? Ska du fysiskt känna hajen bita dig också eller känna at du får en smäll på käften?

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

3D. Tidernas mest överflödiga innovation. Dyr teknik som kräver fåniga tillbehör och som ändå inte ger en särskilt häftig upplevelse. Eller tycker folk det? Jag vet ingen som är superimponerad av 3D, utom branschen själva då. Konsumenterna? Not so much.

Byt ut 3D med "styrdon till konsoller".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade det varit närmare 26" eller 30" TV så hade jag hoppat på det som fan. Men jag har redan en 20" 3D skärm till datorn och jag tycker att den är på tok för liten.

Får se vad den kostar utan Resistance 3, är inte alls sugen på det.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Undra vad det är för panel i denna, många mindre TVs tenderar ju vara dåliga TN datorskärmar men med en tv-mottagare.

Medlem

3000 kr var inte mycket kanske blir ett köp ändå 24 tum kanske är lite litet iofs

Medlem

Så Sony gjorde alltså om glasögonen så att de kan blocka samma frames på båda ögonen (naturligtvis udda frames på glasögon #1 och jämna frames på glasögon #2), iMPReSSiVE!


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Jag kommer LÄTT skaffa detta!

Medlem

Sluta klaga på 3D! Det är coolt och ni som får ont i huvudet är mesar... Jag har också lagt märke till att de flesta som klagar på Sonys 3D är Xbox fanboys..... Låt oss som gillar 3D få ha det ni måste inte ha det och ni kan hålla er till Kinect för MS satsar 80% på Kinect, De flesta spelen är barnspel till Kinect och jag blev djupt besviken på Kinect Star wars då det var för "barnvänligt"..... Kinect är cool men de har i princip bara barn spel till det och jag tycker dem är lite väl töntiga för att äldre ska spela dem.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Jag syftade mer på kommentaren att det inte är äkta 3D.

Priset på 3D-TV är ju inte mycket mer än vad en vanlig platt-TV kostade för ett par år sedan.

LG har en 47" för 13k eller något.

Min vanliga 46" LCD-TV kostade 26k när jag köpte den.

Jo klart att dom nya tv-apparaterna kostade som dom vanliga platt-TV men vem vill kasta ut sin platt-TV som kanske fortfarande är på avbetalning eller som man precis har handlat.

Några år kvar isåfall.

Vem har sagt att du måste köpa en 3D-tv precis efter en TV du har inhandlat med eller utan avbetalning? Isf hade det varit smartare att avvakta efter något bättre.. som till exempel en 3D-TV i din smak.

Inaktiv
Skrivet av Preath:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av kaem79:

erkänn ert nederlag sony. ni har ingen äkta 3d o flertalet vill inte ha ert 3d skit.

Hur menar du nu?

Vem har råd med en 3D tv och en massa glasögon för flera tusen för att få ont i huvudet? Det är ett tag kvar innan jag lägger ut pengar till en 3D-tv. Kostar ju satan,

Jag syftade mer på kommentaren att det inte är äkta 3D.

Priset på 3D-TV är ju inte mycket mer än vad en vanlig platt-TV kostade för ett par år sedan.

LG har en 47" för 13k eller något.

Min vanliga 46" LCD-TV kostade 26k när jag köpte den.

Jo klart att dom nya tv-apparaterna kostade som dom vanliga platt-TV men vem vill kasta ut sin platt-TV som kanske fortfarande är på avbetalning eller som man precis har handlat.

Några år kvar isåfall.

Vem har sagt att du måste köpa en 3D-tv precis efter en TV du har inhandlat med eller utan avbetalning? Isf hade det varit smartare att avvakta efter något bättre.. som till exempel en 3D-TV i din smak.

Precis men folket har ju inte avvaktat. Alla familjer har sina 32 LCD TV och det är bara onödigt att lägga ut pengar på en 3D för överpris just nu. 3D ger ändå ingen skillnad ska du veta. Bara rena PR-tricket.

Medlem

Dyrt och dåligt, men någon stackars casual kommer säkert att köpa smörjan.
dEt enda som är av intresse är ju den nya sortens splitscreen, som inte kräver så mycket av konsolen, dock så har jag läst om den tidigare och enligt vad som sägs är detta en s.k. publik beta av tekniken, köp och gråt aka Hd ready.

Medlem
Skrivet av John.Blund:
Skrivet av kaem79:

det är detta jag menar. vem vill sitta o titta på en tv/skärm med fula o jobbiga glasögon på? sen att det inte ens blir enligt mig nå 3d alls, utan endast 3d effekter. stor skillnad på de två. sen har vi sony då som satsat mycket stålar på skiten o som nu inte vill släppa taget om deras sk 3d. sen har vi symtomen som många människor får. huvudvärk, yrsel, illamående osv. alltså, lägg ner branschen, vi vill inte ha eran sk 3d skit.

Vad menar du med att det inte är riktig 3D? Hur vill du att det ska se ut för att det ska vara riktig 3D då? Ska du fysiskt känna hajen bita dig också eller känna at du får en smäll på käften?

HAHAHA så jädra bra +200!

SKämt åsido så tycker jag det är skitkul att de kommer en sån här grej. Och jag hoppas också verkligen att spelutvecklarna kommer utnytjja denna Nya 2-spelarfunktion. Kommer säkerligen köpa denna även fast jag vill ha större typ 32 tum (Samma som jag har nu). Passar nämligen väldigt bra på mitt rum. Lagom stort och sedan får jag inte plats med större för den delen heller. Men vem vet jag kanske sparar till en samsung istället så jag får samma sorlek. För har nämligen en gång fått huvudväkr av 3D-glasögon på en Bio men det var Dolbys Digital om jag inte miss minner mig. Men aldrig annars.

Inaktiv
Skrivet av Angust:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av sparriskrigaren:

3D. Tidernas mest överflödiga innovation. Dyr teknik som kräver fåniga tillbehör och som ändå inte ger en särskilt häftig upplevelse. Eller tycker folk det? Jag vet ingen som är superimponerad av 3D, utom branschen själva då. Konsumenterna? Not so much.

det är detta jag menar. vem vill sitta o titta på en tv/skärm med fula o jobbiga glasögon på? sen att det inte ens blir enligt mig nå 3d alls, utan endast 3d effekter. stor skillnad på de två. sen har vi sony då som satsat mycket stålar på skiten o som nu inte vill släppa taget om deras sk 3d. sen har vi symtomen som många människor får. huvudvärk, yrsel, illamående osv. alltså, lägg ner branschen, vi vill inte ha eran sk 3d skit.

tala för dig själv jag vill ha skiten! och nej jag får inte ont i huvet eller yrsel efter flera dagars användande non stop av en 3d tv. och så jävla jobbigt är det inte o ha glasögonen märker fan ju inte ens av dom efter 5 min.

men åter till topic så hade jag iaf köpt paketet om tv'n var större då jag nu har en 42" så om dom släpper större, typ 42" uppåt så köper jag en lätt.

jag talar för "oss" som tycker så. inte alla människor i hela världen. glömde sätta cit tecknen i vi

12
Skriv svar