Se den långa Far Cry 3-presentationen

Robot
Se den långa Far Cry 3-presentationen

Över sju minuter gameplay från nya Far Cry går att beskåda i vårt arkiv. Plus; bilder!

#far-cry-3, #ubisoft


Medlem
Se den långa Far Cry 3-presentationen

Jag tycker hans definition är otroligt ironisk, inte i sammanghang med storyn, utan spelet och spelutvecklingen...

Medlem

längtar! tyckte far cry 2 va sådär känndes som det mästa uprepade sig själv helatiden och det vart långtråkigt, men ser framimot detta!

Inaktiv

far cry stack ut från mängden med sin snygga grafik. efter de slutat med det är far cry ett fps i mängden.

Medlem

Min första tanke vart "oj, grönt... väldigt grönt" jag gillade ändå 2an till en viss utsträckning så det ska bli intressant och se vad det kokat ihop.

Medlem

Tycker det ser otroligt laggigt ut men det är vad man får troligen med en alpha build.
Hoppas på bra optimering och D11 till PC versionen!

rav
Medlem

Ser ut att ha lite mer polerat innehåll än innan. Och då syftar jag inte på grafiken.
Kan ju hoppas att dom har hittat rätt. Förra spelet var en besvikelse.

Medlem

Gillar ansiktsanimationerna på "insanity-snubben". Ser bra ut, men kan inte riktigt se fram emot det än. Jag tar det som det kommer.

Medlem
Skrivet av kaem79:

far cry stack ut från mängden med sin snygga grafik. efter de slutat med det är far cry ett fps i mängden.

Om ett spel sticker ut ur mängden endast för sin grafik låter det inte som ett bra spel.

Medlem

ser ut som att Duni-amotorn besökt skönhetssalongen

Medlem

NAJS! ANJS! Och återigen NAJS! Gud vad jag längtar! Far Cry 2 hade det bästa multiplayer-läget jag någonsin spelat. Och jag hoppas det blir ännu bättre nu med en ännu mer genomtänkt Map editor.

PS:Man får hoppas att grafiken ser lite bättre ut sen 2012 när man rockar fett än vad den ser ut nu i Alphan. Troligen så kommer det göra det.

Medlem

Såg ju ut att kunna smyga i denna version iaf. Men gillar inte konsol demonstrationer. Kanske värt att testa ett "demo" när det blir tillgängligt.

Sen får man ju se om det endast är yta á Far cry 2.

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av kaem79:

far cry stack ut från mängden med sin snygga grafik. efter de slutat med det är far cry ett fps i mängden.

Om ett spel sticker ut ur mängden endast för sin grafik låter det inte som ett bra spel.

om de flesta fps är bra o ett fps är bättre än de som är bra. då borde ju det fps som utmärker sig vara lite bättre än bra. eller hur!?

Medlem

Fy sjutton vad irriterande med +15 mitt i skärmen i ett singleplayerspel!

Medlem

Ser fruktansvärt bra ut, hoppas verkligen det blir det också, FC 2 var sådär, storyn var okej, men det var för mycket fiender, man var lite för ensam.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Miljöerna är rätt mysiga, men tycker att karaktärsmodellerna känns lite väl odetaljerade tyvärr.

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av kaem79:

far cry stack ut från mängden med sin snygga grafik. efter de slutat med det är far cry ett fps i mängden.

Om ett spel sticker ut ur mängden endast för sin grafik låter det inte som ett bra spel.

om de flesta fps är bra o ett fps är bättre än de som är bra. då borde ju det fps som utmärker sig vara lite bättre än bra. eller hur!?

Jo, självklart.
För mig har dock grafik ingen inverkan på hur bra jag tycker att ett spel är.

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av kaem79:

far cry stack ut från mängden med sin snygga grafik. efter de slutat med det är far cry ett fps i mängden.

Om ett spel sticker ut ur mängden endast för sin grafik låter det inte som ett bra spel.

om de flesta fps är bra o ett fps är bättre än de som är bra. då borde ju det fps som utmärker sig vara lite bättre än bra. eller hur!?

Jo, självklart.
För mig har dock grafik ingen inverkan på hur bra jag tycker att ett spel är.

köpte minecraft i går mmm i och för sig tycker jag om minecrafts grafik, den är charmig, old-school.

Medlem

Hadde hoppats på att det fortfarande utspelade sig i afrika...
Och den så kalled "the boss" ser ut som ett skämt... :/

Men trots allt är det far cry

1
Skriv svar