E3-rulle från From Dust

Robot
E3-rulle från From Dust

Spana in den mysiga E3-trailern samt en... Nej, bara E3-rullen.

#ubisoft, #from-dust


Medlem
E3-rulle från From Dust

Är inte den andra filmen gammal?

Medlem

Du har helt rätt. Skjut mig Trist när de skickar ut filmer E3-packeterade och det är gammalt groll.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag tycker det här spelet verkar väldigt intressant, och från vad jag kan förstå kommer det att bli ett PS Store spel? Skulle gärna ha lite information om pris, då jag inte riktigt tror att jag kommer vilja lägga 600kr på detta. Hoppas på att priset landar runt 150kr som de flesta andra, kan väl få kosta lite mer, men att det blir en fin PS Plus rabatt på det. Ser faktiskt väldigt vackert ut, och jag har alltid gillat gud simulatorer mest för att man bara kan göra lite vad som.

Kommer ihåg att jag hade mycket kul med Black and White, även om det inte var ett jättebra spel.

Medlem

Ser ut som ett trevligt casualspel till lågt pris. Ser iaf fram emot det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det här spelet ser sådär lagom mysigt ut

Medlem

Det här ser mycket lovande ut. Billigt kommer det vara också.

Medlem

Ser så otroligt charmigt ut! Älskar när det kommer nya spel med sin egen stil och en annorlunda typ av gameplay. Black and White var inte perfekt, nej, och det höll inte på långa vägar upp till vad som lovades, men det var makalöst unikt och intressant rätt igenom. Detta påminner just om de gamla gyllene dagarna då man satt och lirade Bullfrogs Populous 3.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ser så otroligt charmigt ut! Älskar när det kommer nya spel med sin egen stil och en annorlunda typ av gameplay. Black and White var inte perfekt, nej, och det höll inte på långa vägar upp till vad som lovades, men det var makalöst unikt och intressant rätt igenom. Detta påminner just om de gamla gyllene dagarna då man satt och lirade Bullfrogs Populous 3.

Håller med, förutom att jag säger "Populous" istället för "Populous 3".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Wartex:

Ser så otroligt charmigt ut! Älskar när det kommer nya spel med sin egen stil och en annorlunda typ av gameplay. Black and White var inte perfekt, nej, och det höll inte på långa vägar upp till vad som lovades, men det var makalöst unikt och intressant rätt igenom. Detta påminner just om de gamla gyllene dagarna då man satt och lirade Bullfrogs Populous 3.

Håller med, förutom att jag säger "Populous" istället för "Populous 3".

Åh, ja det påminner verkligen om Populous. Och vilka minnen man har från den tiden. Underbart. Hoppas verkligen det här blir bra!

1
Skriv svar