Mass Effect 3 – bilder och samlarversion

Robot

Mass Effect 3 N7 Collector's Edition är en läcker liten rackare, minsann! Plus: vi har släppdatumet!

#bioware, #mass-effect-3

Medlem

Jag vill ha en Reaper staty (Harbinger eller Sovereign!) eller en Shepard staty i samma detalj som Marcus Fenix i Gears 3 samlarutgåvan!

Lite smått besviken över innehållet. =( Kanske kommer något ännu värre närmare release!

och releasedatumet är väl 6 Mars? Står så på senaste trailern iaf! The Fall of Earth!

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mja, var e ubercollection utgåvan? Vill ha leksaker till spelet

Remus: 6:e mars e US 9:e EU

Inaktiv

det blir att kolla upp spelet noggrant, innan jag slänger ut stålar på ett nytt bioware spel.

Medlem

Glöm inte vovven som följer med

This exclusive and limited package includes:

• Premium metal case featuring commemorative artwork of both male and female versions of Commander Shepard.
• 70-page hardbound art book featuring hundreds of unique and gorgeous illustrations from the BioWare development team.
• Limited edition Mass Effect comic by Dark Horse Comics, complete with unique cover artwork.
• Join the ranks of the N7 with the premium fabric N7 patch.
• Exclusive 4x6 lithographic print featuring a one-of-a-kind piece of artwork.
• A full collection of in-game content that can’t be found anywhere else!
o N7 Arsenal Pack – Bring the firepower with the N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG, and Pistol.
o Robotic Dog – A faithful sidekick to keep you company on board the Normandy.
o Squadmate Alternate Outfit Pack – New appearances for squad members Ashley, Kaiden, James and Liara.
o N7 Hoodie – For Commander Shepard’s casual days on board the Normandy.
• Relive all the greatest moments of Mass Effect 3 with the digital soundtrack.
• Xbox LIVE Normandy prop for your Avatar. (Available on Xbox 360 version only.)
• Display your initiation in the N7 ranks with a collection of forum and social badges, avatars, and perks.

här är senaste trailern http://www.youtube.com/watch?v=vTo_9xyl1LA&feature=player_emb...

signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Medlem

Fortfarande inget om en utgåva som innehåller hela trilogin?

Stor besvikelse om det inte kommer någon sådan.

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill ha en Reaper staty (Harbinger eller Sovereign!) eller en Shepard staty i samma detalj som Marcus Fenix i Gears 3 samlarutgåvan!

Lite smått besviken över innehållet. =( Kanske kommer något ännu värre närmare release!

och releasedatumet är väl 6 Mars? Står så på senaste trailern iaf! The Fall of Earth!

samma här. kan tänka mig att betala bra mycket för dunder-paketet med allt möjligt krims krams. Bästa spelserien någonsin (so far)

Skriv svar