Ninja Gaiden 3 till Wii U

Robot
Ninja Gaiden 3 till Wii U

Tecmo Koei utannonserar att Xbox- och Playstation-spelet Ninja Gaiden 3: Razor's Edge också släpps till Nintendo.

#nintendo, #tecmo-koei, #ninja-gaiden-3-razors-edge


Medlem
Ninja Gaiden 3 till Wii U

Är de tidigare ninja gaiden bra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

De tidigare är SVÅRA. Ninja Gaiden-serien är känd för att vara ofantligt oförlåtande och sanslöst svåra spel. Men, intressanta spel, gillade dem.

Jag känner mig positivt inställd till Wii U eftersom stora spel visar sig och ska släppas till konsollen tillsammans med 360 och PS3. Hoppas maskineriet i Wii U är riktigt grymt och klarar av MYCKET framöver, förhoppningsvis. Go go Nintedo!

Medlem

Detta påvisar ju ändå att Nintendo siktar in sig mer på att fånga upp de hardcore spelare de tappat genom åren. De visade ju upp ett ocensurerat Ninja Gaiden 3 på E3 med blod, vilket går emot lite av Nintendos traditioner. Så länge man kan köra nya heta titlar samtidigt som man kan gå och köpa Nintendos licens spel så som Super mario, Zelda mfl så har de hittat rätt enligt mig. Perfekt för en annan som har små barn att slippa flera konsoler under TVn.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Nintendo får helt klart bättre 3:e parts support denna gång. Det tillsammans med deras egna spel borde göra maskinen till en storsäljare.

1
Skriv svar