Alla spel till Wii U

Medlem
Alla spel till Wii U

Gissar på att Super Smash Bros. inte är ett nytt.. Känns lite onödigt av Nintendo att både släppa Super smash bros och New super mario bros som släpptitlar till en ny konsol när dom är en aning gamla.

Fast i och för sig så kan man inte förvänta sig så mycket av Nintendo nu längre.

Medlem

Känns väldigt ovanligt att se andra utvecklare göra spel till Nintendos platform. Får hoppas att Wii U imponerar för då blir de garanterat ett inköp

Medlem

Alla spel till PS vita. ;)?

Battlefield 3? Undrar hur det blir.

Medlem

Har inte Tekken alltid varit väldigt specifikt till Playstation?

Medlem

Inte bara jag som rynkade på ögonbrynen för Battlefield 3 ser jag

Medlem
Skrivet av Håkan:

Har inte Tekken alltid varit väldigt specifikt till Playstation?

Nej.

Medlem

Battlefield 3 och Tekken...

Älskar hur barn i tidiga åldrar blir mer våldsberoende
Eller ett försök av nintendo att få äldre "seriösare" spelare som inte bara vill spela anime-stil spel.

Medlem

Jag har för mig att de sade att flera av spelen som ni listat är tech-demos och alltså inte kommer finnas på konsolen.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Gissar på att Super Smash Bros. inte är ett nytt.. Känns lite onödigt av Nintendo att både släppa Super smash bros och New super mario bros som släpptitlar till en ny konsol när dom är en aning gamla.

Fast i och för sig så kan man inte förvänta sig så mycket av Nintendo nu längre.

Med tanke på att Nintendo har släppt ett nytt Super Smash Bros. varje gång dom har släppt en ny konsol (sen N64) är det väl ganska troligt att det där också är ett nytt. Det förra hette Super Smash Bros Brawl och det står det ju trots allt inte.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Gissar på att Super Smash Bros. inte är ett nytt.. Känns lite onödigt av Nintendo att både släppa Super smash bros och New super mario bros som släpptitlar till en ny konsol när dom är en aning gamla.

Fast i och för sig så kan man inte förvänta sig så mycket av Nintendo nu längre.

Släpptitlar? De har inte ens börjat jobba på Smash Bros.

Medlem
Medlem

Allstå, usch, New Super Mario Bros Mii... Varför måste man spela med de otroligt fula Miis för? Borde ha varit Luigi, Toad och Peach istället

Medlem
Skrivet av Siken:

Battlefield 3? Undrar hur det blir.

Gissningsvis ganska likt 360 och PS3 versionerna, om än inte lite snyggare samt en HUD eller vad som på kontrollskärmen.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Allstå, usch, New Super Mario Bros Mii... Varför måste man spela med de otroligt fula Miis för? Borde ha varit Luigi, Toad och Peach istället

Du lär kunna använda de tre karaktärerna.

1
Skriv svar