Ingen Vita för Europa i år?

Robot
Ingen Vita för Europa i år?

Trots tidigare uppgifter verkar det inte längre helt klart att Sonys bärbara släpps i tid till Jesu julefest.

#sony


Medlem
Ingen Vita för Europa i år?

Ja, några månader hit eller dit gör ingenting.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Att Europa alltid är sist förstår jag inte. Europa är den del av världen där både PSP och PS3 sålt bäst. Det måste bero på EU och alla knäppa lagar som gör de svårare att lansera en produkt här.

Medlem

mjo


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Håller med Mahone. Det skadar inte mig förstås, jag får tid att spara ihop pengar. Om det visar sig att jag inte längre vill ha en, tja, då har jag pengar över till annat gott!

Inaktiv

Jag ser det mer som att då kan resten av världen få "prova" den innan man själv köper en

Medlem

Det är ju kanon, den som bor i eu och väntar på nåt gott väntar alltid för länge =(

Flakmonkey

Har det nämnts något om regionskydd? PS3:an har ju inte det så det vore ju intressant att veta hur det är med Vita för är den regionsfri kan man ju lika gärna be någon som är i staterna köpa en åt en och få den rejält mycket billigare.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Har det nämnts något om regionskydd? PS3:an har ju inte det så det vore ju intressant att veta hur det är med Vita för är den regionsfri kan man ju lika gärna be någon som är i staterna köpa en åt en och få den rejält mycket billigare.

Om man ska tro på Sonys senaste trend så blir den nog regions free, dock så skulle de inte förvåna mig om vissa spel som LBP, MGS ect får "regions" utgåvor.

Märkte de när jag köpte båda från en polare som köpt dom där, kunde inte spela online med folk som hade EU versionen av MGS och LBP fanns ej svenskt tal ect.

1
Skriv svar