Darksiders 2 släpps till Wii U

Robot
Darksiders 2 släpps till Wii U

THQ avslöjar att Wii U-versionen får "unik funktionalitet tack vare den revolutionerande handkontrollen".

#nintendo, #darksiders-2, #thq


Medlem
Darksiders 2 släpps till Wii U

blev råtaggad när jag såg alla announcements men kom på sen att dom så klart kommer när konsollen släpps nångång under 2012, arkham city m.m. är ju asgamla då ...

Medlem

revolutionerande handkontrollen.... Snälla sluta

Medlem
Skrivet av Herk:

blev råtaggad när jag såg alla anouncements men kom på sen att dom så klart kommer när konsollen släpps nångång under 2012, arkham city m.m. är ju asgamla då ...

Du blev råtaggad att spela förmodligen den sämsta versionen av spelen med en deformerad Ipad?

Inaktiv
Skrivet av Herk:

blev råtaggad när jag såg alla anouncements men kom på sen att dom så klart kommer när konsollen släpps nångång under 2012, arkham city m.m. är ju asgamla då ...

Flera de visade är det, men Darksiders 2 kommer också under 2012 så antar att det blir på alla 4 plattformarna samtidigt då (eller möjligen senare på PC som första spelet).

Skrivet av d2004:

revolutionerande handkontrollen.... Snälla sluta

Den är innovativ, så sluta gnäll. En enkel sak som att du kan ha ett inventory på kontrollerskärmen och peka med fingret på det du vill aktivera verkar rätt smutt samtidigt som huvudskärmen blir renare (mindre UI-plotter). Om den sen är skön att använda är en helt annan sak, det tycker jag verkar vara stora problemet, att den är klumpig.

Nintendo var de enda på E3 som vågade vara lite innovativa. När det gäller Sony visste vi ju redan mycket om nya PS Vita. Microsoft sög med sitt casual/kinect-kör, de tänker bara på pengar och visade inget som helst nytt eller oväntat. Microsofts presentation var urtråkig.

Medlem
Skrivet av Mormis:
Skrivet av Herk:

blev råtaggad när jag såg alla announcements men kom på sen att dom så klart kommer när konsollen släpps nångång under 2012, arkham city m.m. är ju asgamla då ...

Du blev råtaggad att spela förmodligen den sämsta versionen av spelen med en deformerad Ipad?

nja vi har ju ingen aning om den är sämre än dom andra så länge inte du sett något ingen annan vet om. tror nya wii'n kan bli jättegrym!

Medlem
Skrivet av d2004:

revolutionerande handkontrollen.... Snälla sluta

Den kanske inte är lika revolutionerande som Revolution (aka Wii) men det råder ingen tvekan om att den är innovativ.

Skrivet av Buio:

Microsofts presentation var urtråkig.

Håller med om det, detta tycker jag visar med all tydlighet att de gått från egen utveckling till att koncentrera sig mer på Kinect och dlc. Deras s.k core spel till Kinect var ju rena skämtet, visst gillar jag Star Wars men inte om jag inte själv får styra karaktären. Nej Microsoft floppade rejält i mina ögon. Grymt besviken på deras E3 visning.

Medlem

Jag tycker i alla fall det verkar jävligt koolt att kunna använda t.ex. Night Vision eller Thermal Vision genom att hålla upp den lilla skärmen mot den stora.

1
Skriv svar