Gameplay från Assassin's Creed: Revelations

Robot
Gameplay från Assassin's Creed: Revelations

Spana in över sex minuter kommenterat gameplay från kommande Assassin's Creed-liret. Direkt i vårt arkiv.

#assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations, #ubisoft


Medlem
Gameplay från Assassin's Creed: Revelations

Godis för ögonen!

Medlem

tycker fortfarande det är trist att alla fiender bara stå på kö för att dö


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Är han 50 + och parkourar skiten av alla vakter fortfarande? :crazy: Det är lite konstigt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fan jag hatar att kolla på videos inlagda i FZ tar evigheter föfan att ladda ett jävla klipp, sparar mer tid på att gå in på youtube och kolla:(

Medlem

Tycker snart de kan släppa Ezio och röra sig framåt i tiden. Vill ju se hur det går för Desmond!

Medlem
Skrivet av gamer_:

Tycker snart de kan släppa Ezio och röra sig framåt i tiden. Vill ju se hur det går för Desmond!

De berättar mer om honom också:

http://gamersyde.com/news_e3_desmond_trailer_for_ac_revelatio...

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Är han 50 + och parkourar skiten av alla vakter fortfarande? :crazy: Det är lite konstigt

Jag vill inte spoila nåt för någon här inne, men många händelser och "fakta" inom spelet tyder på att Ezio är en ättling till The First Civilization, därav han har sin Eagle Vision och förmågan att använda pieces of eden, det kan vara en anledning till att både han och Mario, som inte var en ung pojke själv direkt, är i så pass bra form trots åldern

Vem vet hur det ligger till med deras ättlingar liksom, dom borde ju vara lite starkare än folk i allmänhet iaf.

Aha jo det skulle "make sense"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Aha jo det skulle "make sense"

Yeah, tänkte att det kunde det

Vad gäller videon så ser kroken jävligt nice ut, och bomber, och ja.. allt annat, lär köpa spelet rätt fört efter att det kommer

1
Skriv svar