13 minuter Modern Warfare 3

Medlem

Som väntat känns det som tomma kulisser med ärtbösse-skjutande emellan synliga och osynliga väggar... Inget köp här inte.

Medlem

Klass-skillnad mellan detta och BF3. MW3 ser ut och låter som precis vilken shooter som helst. Gäsp.

Medlem

Inte ett dugg intresserad av MP i vare sig MW3 eller BF3. Vill jag lira MP så lirar jag Quake.

Medlem

Varför efterfrågar man realism i spel nuförtiden? Kan tyckas vara något motsägelsefullt.

Spel är inte realistiska

Medlem

Meh.... såg ut som första MW.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ingen skillnad på cod 4's M4-carbine och denna: http://www.youtube.com/watch?v=Ji-U0G6W9Uo&feature=related gå till 0:30


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Men om dom går backåt till Call of Duty 4 kanske detta blir ett bra spel endå. Jag gillade multiplayern i det spelet : )


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

COD handlar om skriptade sekvenser och att man som spelare följer utstakade banor till punkt och pricka. BF försöker i varje fall inte vara fördummande på samma sätt. Jag älskar de tidiga COD-spelen, men detta är sörja, man behöver inte spela för att se det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som ännu ett enformigt point-and-klick spel som fortfarande inte hört talats om bulletspread...

Skriv svar