Bohemias helikoptersimulator filmad

Robot
Bohemias helikoptersimulator filmad
Medlem
Bohemias helikoptersimulator filmad

Hmm, ser spännande ut, hoppas det blir nåt att ha. Är lite fundersam över hur "simulator" det blir dock.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Såg riktigt fräckt ut.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Hmm, ser spännande ut, hoppas det blir nåt att ha. Är lite fundersam över hur "simulator" det blir dock.

Med tanke på att Bohemia bara sysslar med simulatorer så tror jag att de blir en renodlad helikoptersimulator. Känns ganska meningslöst att göra ett spel som inriktar sig på bara helikoptrar (när det redan finns helikoptrar i Arma) och inte skapa en fullt detaljerad och interaktiv cockpit med realistisk aerodynamik när du flyger.

Jag ser fram emot att få spela det här när det släpps, för civilhelikoptrar är något som inte får mycket plats i spelvärlden, så det gäller att ta åt sig allt av de lilla som släpps

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Ellehbg:

Hmm, ser spännande ut, hoppas det blir nåt att ha. Är lite fundersam över hur "simulator" det blir dock.

Med tanke på att Bohemia bara sysslar med simulatorer så tror jag att de blir en renodlad helikoptersimulator. Känns ganska meningslöst att göra ett spel som inriktar sig på bara helikoptrar (när det redan finns helikoptrar i Arma) och inte skapa en fullt detaljerad och interaktiv cockpit med realistisk aerodynamik när du flyger.

Jag ser fram emot att få spela det här när det släpps, för civilhelikoptrar är något som inte får mycket plats i spelvärlden, så det gäller att ta åt sig allt av de lilla som släpps

Good point! Ser onekligen mycket bra ut.

Blir spännande att se upplägget, blir det flyga fritt eller vissa platser man kan flyga på, samt grafiken, den såg ju jädra bra ut på trailern men hur klarar datorerna det? Kommer ihåg när FSX släpptes och det fanns i princip ingen dator som kunde klara det på ens höga grafikinställningar.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Saknar "aliens" i det här konceptet, bomber och granater...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt snygg cockpit-vy med känsla.

Jämfört med Apache - Air Assault som har väldigt mystisk cockpit-vy i mitt tycke.
Men den finns till PS3 i alla fall.

Take on PS3 så är det köp för min del.

Medlem

Kul att det släpps simulatorer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Håller mig till BF3s jetplan

1
Skriv svar