Story och gameplay från NeverDead

Robot
Story och gameplay från NeverDead

Du är en odödlig demonjägare. Varför är det så? Plus, åtta minuter gameplay. Åh, fina E3-filmer.

#konami, #rebellion, #neverdead


Medlem
Story och gameplay från NeverDead

Fy fan vilken dynga! och vad det verkligen skrek konsoll om det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Fy fan vilken dynga! och vad det verkligen skrek konsoll om det!

Tacka vet du dedikerade PC spel som Farmville och annat från Zynga, det är grejjer det *trollface*

OnT:
Vet inte vad jag sa säga, själva idén bakom spelet är riktigt kul men utförandet är jag mer tveksam till, väntar på mer film och en recension innan jag dömmer ut det ^^

Medlem

Lite kul design på huvudkaraktären iaf med tanke på kroppsdelar som trillar av etc. Men visst kanske inte ett AAA spel men såg helt klart intressant ut.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

Gameplay-trailern matchade inte riktigt storytrailern, storytrailern var grym men gameplayet ser ju inte speciellt roligt ut alls.

Medlem

Haha, fan vad skevt det såg ut när han rullade runt med huvudet men ändå sköt med armarna som låg bredvid. Kan bli roligt.

Medlem

Var skeptisk med hela det här "man kan inte dö" skiten i början men ju mer jag ser av spelet så verkar de ha haft rätt mkt eftertanke på hur man ska hantera vissa situationer med hjälp av sina detachable limbs. Kan bli riktigt bra eller tok för enkelt spel.Hoppas på det bästa.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Tja, detta är klart en förbättring från HP-regen stilen.

Medlem
Medlem

Verkar juh milt sagt underhållande och det verkar faktiskt finnas en bra story dessutom!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

1
Skriv svar