Poker, spelar ni?

Inaktiv
Poker, spelar ni?

Precis som rubriken lyder, vart någonstans och med låtsas eller riktiga pengar isf?

Medlem

Händer att jag spelar med vänner ibland med riktiga pengar. Inga större slantar dock. Lägger väl en 50-100kr/pers.

Spelar aldrig på nätet. Tycker egentligen inte det är så kul med poker förutom att det ibland kan vara trevligt att dra ihop ett gäng polare.

Inaktiv
Skrivet av Eschricht:

Händer att jag spelar med vänner ibland med riktiga pengar. Inga större slantar dock. Lägger väl en 50-100kr/pers.

Spelar aldrig på nätet. Tycker egentligen inte det är så kul med poker förutom att det ibland kan vara trevligt att dra ihop ett gäng polare.

Sant, sitta med polarna och spela med små summor är helschyst, blir inte alls samma grej med nätpoker. Dock av någon anledning har jag fastnat för det endå.

Finns ju en heldel erbjudanden(kolla sign) för riktiga pengar gratis så det är väl mest det som tilltalar att spela då man inte behöver sätta in riktiga pengar men endå kunna spela med riktiga.

Medlem

Jag spelar inte. Vet att en del spelar och en del verkar vinna massa pengar. Men det är inget som lockar mig, tyvärr kanske.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag spelar! Nl10-Nl25 på Full Tilt just nu. Rush Poker funktionen är rätt najs. Hinner spela sjukt mycket händer jämfört med vanliga bord... om man inte multi tablar så klart. Lärde mig av en pokercoach att Rush Poker kan vara riktigt profitabelt när man hittat spelarnas brister. Många stjäl oftare från BU och CO, då folk i regel är tightare.

Så för att återuppliva tråden lite: Lirar ni poker?

MFC
Medlem

Denna tråd sponsras av Skatteverket


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Denna tråd sponsras av Skatteverket


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Milliwayz:

Så för att återuppliva tråden lite: Lirar ni poker?

Spelar inte alls mycket nu men spelade på heltid mellan 2004-2007. Numera spelar jag max 10-15 timmar i månaden och slaskar runt mellan NL400-NL1000 på ipoker. Har ca 3 miljoner händer i bagaget och en blygsam winrate på 3.6 bb/100.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Najs!

Du verkar ju ha bra koll på pokern om du spelar på dessa nivåer. Coachar du eller nått? Privat eller på nån site?

Inaktiv

Lite koll har man väl

Har coachat kompisar privat och gratis men har aldrig haft tanken på att coacha för någon site. Känner mig inte tillräckligt bra på att lära ut


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Man vet aldrig förrän man har provat! Jag coachar mest kompisar jag också, fast jag lirar iofs NL25 som högst, så jag behöver nog bättra på mig en del innan jag hoppar på det tåget.

Förresten, kolla din inkorg.

Medlem

Mycket som händer i pokersverige förresten... vad tycker ni om att de vill kasta ut allt som inte är svenska spel ur sverige? Att man bara ska få spela på Svenska spel och inte på några andra siter?

Medlem

Nä, jag håller i mina pengar jag


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Spenderar mina pengar på spel eller sparar..

1
Skriv svar