Alla spel till Playstation Vita

Medlem
Alla spel till Playstation Vita

Glöm inte Killzone titeln de håller på att utveckla.
Det är en ganska maffig lista, önskar att det fanns ännu fler original titlar dock. Ser fram emot integreringen med Playstation Vita+Playstation Suite och PS3, det är ett lockande koncept.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

"Untitled Badman game"

?? - Batman?

Medlem

Skulle väl komma Resistance och Killzone också? Samt Uncharted?? Känns som en icke-komplett lista.

Inaktiv

LBP, Monster Hunter, Silent Hill, Uncharted och de ryktade MGS spelet är tillräckligt för mig.

Medlem

Har ni inte missat några spel nu som :

F1 2011
Killzone
Mr Inkjet
Dust 514
Dungeon Defenders

Medlem

Tror på ett patapon4 ochså men jag vet inte för jag har inte klarat patapon3 till slutet en...........Å sen är jag inte förvånad om det kommer ett gta spel till vitan

Medlem

Skönt att man kan spela spelen på tvn om man vill

Medlem

Har väl sagt detta förut även om jag inte kommer ihåg det men jag hoppas att dom har en fungerande Friendlist på Vita så man kan snacka med folk som tex har en Playstation 3.

Medlem

Ser betydligt bättre ut än spelutbudet till 3DS.

Medlem

Grymt taggad, redan bokat en maskin med Uncharted

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Ser betydligt bättre ut än spelutbudet till 3DS.

sen kan man undra hur priset ligger på spelen också.. men det är en annan fråga.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av kebbe:

Ser betydligt bättre ut än spelutbudet till 3DS.

sen kan man undra hur priset ligger på spelen också.. men det är en annan fråga.

Syftar du på att 3DS har billiga spel? Tycker att jag ser priser betydligt högre än DS-spelen låg på, tror knappast att Vita-spelen kommer att kosta mer än de till PSP.

1
Skriv svar