Welcome back-strul

Medlem
Welcome back-strul

Okej, tydligen så lyckades jag hitta ett sätt att ladda ner gratisspelen trots att mitt PS3 frös sig och jag inte kunde komma in på Welcome Back genom Playstation Store... Account Management > Transaction Management > Service List och slutligen Playstation Network Promotions. Skickade iväg ett e-mail till supporten helt i onödan. Folk som är desperata och vill ha paketet nu kan göra som jag gjorde om det skulle bli nåt strul. Jag hoppas att dom fixar error felmeddelanden snart.

Edit: Här är källan till att jag inte går på tyngre droger:

http://blog.eu.playstation.com/2011/06/03/welcome-back-conten...

Vidarebefodrar detta till en kompis, tack...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

men fu sony köpte min ps3a 20nde april och då var psn redan hackad så nu får jag inte welcome back erbjudandet :(((( riktigt jävla taskigt måste jag säga, då man satt med alla och kunde inte lira on-line eller göra något kul


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vidarebefodrar detta till en kompis, tack...

Nemas problemas

Medlem

store är så överbelastat så det finns inte just nu.
Fick bara en massa errors, tänker testa att ladda ner spelen igen imorgon men att aktivera psn + är nog bäst att vänta med så länge som möjligt för att slippa att tiden tickar medan det är överbelastat


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

inK
Medlem

Fungerade perfekt. Tack för tipset! Hur är det med de här spelen nu då? Kommer de att finnas kvar efter en månad eller försvinna som spel man fått genom PS+ gör?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Räknas ens PS+ från när man "aktiverar det" eller från när PSN kom tillbaka?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Räknas ens PS+ från när man "aktiverar det" eller från när PSN kom tillbaka?

DU väljer själv när du ska aktivera det.

Medlem

Kanon, har varit borta från min PS3 men då får jag utnyttja det till fullo


signatur

Videomupp

Medlem

Kan någon ladda ner welcome-back-spelen? Jag kan iaf. inte se dem någonstans i PSN Store. Det är Ratchet and Clank som jag ska dra ner. De andra äger jag redan. Spelen dök upp första gången jag kom in Welcome-back-sidan, men nu lyser de med sin frånvaro.

Medlem

titta på trådstartarens länk, gå vi acc-mgmt så löser det sig

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

titta på trådstartarens länk, gå vi acc-mgmt så löser det sig

Sry, jag var mycket uppmärksam där. Tack!

Medlem

LPB och InFamous vart det. LBP har jag ägt tidigare och det var kul att återvända till fantasin

Måste nämna hur oerhört överraskad jag är med InFamous. Trodde inte det skulle vara nått märkvärdigt och har inte brytt mig om det sedan det släpptes, men det är ju ett riktigt kanonspel! Blir att skaffa tvåan när jag är klar med första.

Har även laddat hem Dead Nation från mitt amerikanska konto.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

LPB och InFamous vart det. LBP har jag ägt tidigare och det var kul att återvända till fantasin

Måste nämna hur oerhört överraskad jag är med InFamous. Trodde inte det skulle vara nått märkvärdigt och har inte brytt mig om det sedan det släpptes, men det är ju ett riktigt kanonspel! Blir att skaffa tvåan när jag är klar med första.

Har även laddat hem Dead Nation från mitt amerikanska konto.

går det att ladda ner två spel även på amerikanska kontot? isåfall är det ju fan 4 av fem spel man kan ladda hem. tell me its true!

Medlem
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Soulless:

LPB och InFamous vart det. LBP har jag ägt tidigare och det var kul att återvända till fantasin

Måste nämna hur oerhört överraskad jag är med InFamous. Trodde inte det skulle vara nått märkvärdigt och har inte brytt mig om det sedan det släpptes, men det är ju ett riktigt kanonspel! Blir att skaffa tvåan när jag är klar med första.

Har även laddat hem Dead Nation från mitt amerikanska konto.

går det att ladda ner två spel även på amerikanska kontot? isåfall är det ju fan 4 av fem spel man kan ladda hem. tell me its true!

Jag tror det, jag har bara laddat hem ett spel från mitt amerikanska, alltså 3 spel totalt. Så nog går det att ladda hem ett fjärde, men fanns inget kvar att ladda ner som var intressant.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

har dom tagit bort själva spelen man kan ladda ner? jag kan ladda ner från USA men går inte att dra hem från svenska/europeiska PSN. det enda jag får upp är erbjudanden om PSN plus osv. förjävla drygt. hade ju varit taggad på att dra hem Ratchet & clank.

Medlem

Jag hade lite strul när jag först aktiverade Welcome Back-passet och sedan gick ut ur PS Store, men det löste jag via PSN:s officiella guide där. Däremot hittar jag inget angående mitt problem med Wipeout. Jag har tankat hem expansionen och access till fulla versionen men jag får inte hem originalspelet. Det står att det inte är giltigt till mitt konto eller nåt. Har någon liknande problem?

Medlem

Sådärja, Infamous är ju riktigt kul Kom på att jag hade ett amerikanskt konto också så kunde tanka ner 4 spel totalt! Win!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Freywiind:

men fu sony köpte min ps3a 20nde april och då var psn redan hackad så nu får jag inte welcome back erbjudandet :(((( riktigt jävla taskigt måste jag säga, då man satt med alla och kunde inte lira on-line eller göra något kul

Skrivet av WildThing:

Sådärja, Infamous är ju riktigt kul Kom på att jag hade ett amerikanskt konto också så kunde tanka ner 4 spel totalt! Win!

Jag är både glad och ledsen nu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar