Fyra filmer på Resident Evil: Revelations

Robot
Fyra filmer på Resident Evil: Revelations

E3-trailern och tre gameplay-klipp väntar på dina lustfyllda ögon.

#capcom, #resident-evil-revelations


Medlem
Fyra filmer på Resident Evil: Revelations

Ge mig det på konsol istället för bärbar. Man spelar för fan inte skräck på bussen

Medlem

Meh, är inte Jill egentligen blond?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

... gilla monsterdesignen dock men *SUCK* Hela 3DSen är så onödig.

Medlem
Skrivet av ohem:

Meh, är inte Jill egentligen blond?

Jill är egentligen brunhårig, hon blev väl blond i femman p.g.a vad Wesker gjorde med henne.
Nu har hon väl återgått till sin vanliga hårfärg igen

Medlem

Detta är en PREQUEL till RE5.

Och är riktigt irriterande att dom inte släpper detta i bättre grafik till PC eller PS3 istället för skit 3DSen....

Fan också.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Saknar verkligen den gamla goa tiden då det var zombies som haltade omkring. Zoidbergkloner skulle inte ens vara läskiga i verkligheten.. Jag skulle dött av skratt innan dom hann infektera mig.

Medlem
Skrivet av Remus:

Detta är en PREQUEL till RE5.

Och är riktigt irriterande att dom inte släpper detta i bättre grafik till PC eller PS3 istället för skit 3DSen....

Fan också.

AHA! Prequel! That explains EVERYTHING!

Skrivet av Räven Lord:

Saknar verkligen den gamla goa tiden då det var zombies som haltade omkring. Zoidbergkloner skulle inte ens vara läskiga i verkligheten.. Jag skulle dött av skratt innan dom hann infektera mig.

Kan hålla med om att jag saknar dem men jag tyckte aldrig zombierna i Resident Evil blev läskiga förräns i Resident Evil Remake till Gamecube. Då ville man inte döda dem för det sluta med att man fick Crimson Head efter sig! Brukar vara de svårdödade monstren som ingav mest skräck i RE imo.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Ge mig det på konsol istället för bärbar. Man spelar för fan inte skräck på bussen

Man lirar inte ens på bussen, man åker inte ens buss.

Man lirar bärbart när man lägger sig för att sova.

Medlem
Skrivet av Räven Lord:

Saknar verkligen den gamla goa tiden då det var zombies som haltade omkring.

Jag med. Annars ser det här liret riktigt intressant ut.

Medlem

Förvånadsvärt snyggt.

blir nog hellre AC: Revelations än denna...

Medlem

Känns som jag är den enda som tycker 3DS har snygg grafik. Inte för att vara sådan men jag tycker inte man får ut mycket av exremt snygg grafik på en bärbar plattform, då skärmen ändå är så liten. Hade man förstorat skärmen så pass mycket att utseendet skulle påverka så är det inte längre en bärbar konsol. Visst, de trailers som visats på t.ex. vitan är ju riktigt snyggt, men de är också förstorade i 150 gångers storlek eller något, vilket inte kommer synas mycket på en bärbar. Det är ju bara vad jag tycker dock.. jag skulle dock vilja ha större utrymme till spelen då det begränsar storleken av spelen rätt så mycket imo.

Medlem
Skrivet av brinkstar:

*klipp* ...jag tycker inte man får ut mycket av exremt snygg grafik på en bärbar plattform, då skärmen ändå är så liten. Hade man förstorat skärmen så pass mycket att utseendet skulle påverka så är det inte längre en bärbar konsol... *klipp*

Bärbar är ett så diffust uttryck. Är man stark kan man bära på rätt mycket.

Hur stor kan en skärm vara innan den slutar vara bärbar? Jämför laptops med handhållna konsoler.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tycker att dom kunde visat monster med lite Ai iallafall

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av brinkstar:

*klipp* ...jag tycker inte man får ut mycket av exremt snygg grafik på en bärbar plattform, då skärmen ändå är så liten. Hade man förstorat skärmen så pass mycket att utseendet skulle påverka så är det inte längre en bärbar konsol... *klipp*

Bärbar är ett så diffust uttryck. Är man stark kan man bära på rätt mycket.

Hur stor kan en skärm vara innan den slutar vara bärbar? Jämför laptops med handhållna konsoler.

Jag föredrar att dra med mig min 3DS och PSP över att dra med min laptop. Jag har den oftast med mig i och för sig men inte så lätt att dra upp den i bilen eller liknande då utrymmet brukar vara rätt så begränsat. Inte heller tycker jag t.ex. en iPad är smidig att ha med sig, utrymmet begränsar ju trots allt hur stora sakerna kan vara. Enda gången jag reser och använder laptopen flitigt under tiden är på tåg, för ifall du inte åker i stora bussar med mycket utrymme eller i första klass på ett flygplan så kan det vara tight med plats.

Medlem

Skönt med att min Jill Sandwich är spelbar igen <3
Tyvärr släpps det bara till 3ds -_-


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar