Battlefield 3 på Dreamhack Summer

Robot
Battlefield 3 på Dreamhack Summer

Besöker du sommarens datorfestival till helgen? Kanske är du en av dem som kommer prova populära Dice-pangaren.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Battlefield 3 på Dreamhack Summer

Trevligt värre, men jag lär nog vänta till oktober...

Medlem

Gud vad jag skulle vilja testa det här! =(

Kör Bad Company 2 på PC just nu och det "hickar" till lite då och då. Även fast jag har en mycket bra dator.

Måste vara värmen som påverkar grafikkortets prestanda... 27 grader i lägenheten.....

Tur att BF3 släpps i höst då det är kallare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Måste vara värmen som påverkar grafikkortets prestanda... 27 grader i lägenheten.....

Eller inte...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Hoppas att dom visar något nytt och inte samma som på E3. Sätt upp 64 datorer nu Dice så att vi får lira lite! ;D

Medlem

Vore jävligt tungt om de satte upp 64 spelare och vi fick gå lös med spelet. Föreslog förrut att de skulle köra en engångsföreteelse med 128 players med totalt kaos!! Det är ju trotts allt "Battlefield" vi snackar om.

Med lite tur kanske jag kommer in på DH och skall då stalka alla DICE representanter Kul jippo helt klart!

Medlem
Skrivet av Remus:

Gud vad jag skulle vilja testa det här! =(

Kör Bad Company 2 på PC just nu och det "hickar" till lite då och då. Även fast jag har en mycket bra dator.

Måste vara värmen som påverkar grafikkortets prestanda... 27 grader i lägenheten.....

Tur att BF3 släpps i höst då det är kallare!

Bad Company 2 har fruktansvärt dålig nätkod, det är troligtvis därför.

Medlem

Varför är ena skallen censurerad?

Blir nog ett köp av BF3. Får hoppas det blir bra även om det verkar vara som BC2. :/

Medlem
Skrivet av Friberg:

Bad Company 2 har fruktansvärt dålig nätkod, det är troligtvis därför.

Det där är väl kanske lite relativt till vad man jämför med. Jag skulle inte kalla nätkoden direkt dålig. Visst, det går säkert att göra förbättringar men tar vi ett annat spel som t.ex. Duke Nukem Forever som max klarar 8 spelare och där det laggar bedrövligt mycket så är inte direkt Bad Company 2 dåligt.

Det är trotts allt ganska mycket som pågor, 32 spelare och en massa härlig loggning som sker.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Remus:

Gud vad jag skulle vilja testa det här! =(

Kör Bad Company 2 på PC just nu och det "hickar" till lite då och då. Även fast jag har en mycket bra dator.

Måste vara värmen som påverkar grafikkortets prestanda... 27 grader i lägenheten.....

Tur att BF3 släpps i höst då det är kallare!

Bad Company 2 har fruktansvärt dålig nätkod, det är troligtvis därför.

Okej, det låter inte roligt. Det flyter på bra men ibland till och från så "hickar" det till och hackar till någon gång. Det är lite tråkigt. Sen står det Servrarna har 24 i ping sen när man går in där har man 104...

Hoppas Dice optimiserar BF3 betydligt bättre. I och för sig var Bad Company 2 en konsolport. BF3 är PC som är huvudplattformen. Kanske försöka kontakta och fråga dom.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Remus:

Gud vad jag skulle vilja testa det här! =(

Kör Bad Company 2 på PC just nu och det "hickar" till lite då och då. Även fast jag har en mycket bra dator.

Måste vara värmen som påverkar grafikkortets prestanda... 27 grader i lägenheten.....

Tur att BF3 släpps i höst då det är kallare!

Bad Company 2 har fruktansvärt dålig nätkod, det är troligtvis därför.

Okej, det låter inte roligt. Det flyter på bra men ibland till och från så "hickar" det till och hackar till någon gång. Det är lite tråkigt. Sen står det Servrarna har 24 i ping sen när man går in där har man 104...

Hoppas Dice optimiserar BF3 betydligt bättre. I och för sig var Bad Company 2 en konsolport. BF3 är PC som är huvudplattformen. Kanske försöka kontakta och fråga dom.

Finns en del DICE-folk som lurkar på FZ.se också

1
Skriv svar