Ny stortitel från THQ på Gamescom

Robot
Ny stortitel från THQ på Gamescom

Måhända är det Relics nya strategititel som visas upp i augusti. Homeworld, Company of Heroes eller något helt annat?

#thq, #relic-entertainment, #homeworld, #company-of-heroes, #impossible-creatures


Medlem
Ny stortitel från THQ på Gamescom

Relic är verkligen en utvecklare med pondus, de om någon vet hur man gör roliga strategispel

Medlem

GIVE ME HOMEWORLD 3, FFS!!

Medlem

HOMEWORLD FÖRHELVETE!!!!!!!!!!!! *desperat röst*

Medlem

Hoppas det e ett nytt warhammer 40k spel, ett nytt homeworld lär ju inte komma=(

Medlem

Vad de än väljer kommer det säkert bli awesome
THQ är mina favoriter när det kommer till RTS spel.

Medlem

Homeworld 3 vore väldigt trevligt, ett nytt Company of Heroes vore också riktigt nice

Medlem

Company of Heroes 2: Russian Front please please please!

Medlem
Skrivet av Manmannen:

HOMEWORLD FÖRHELVETE!!!!!!!!!!!! *desperat röst*

Medlem

Är det Homeworld behöver jag byta kallingar!

Medlem
Skrivet av Jille:

Company of Heroes 2: Russian Front please please please!

Plus ett.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Alla som hoppas på en ny Homeworld kanske kanske bör ha lite lägre förväntningar. Jag tror inte det är en titel som är lätt att sälja. Det är ett RTS, vilket innebär PC enbart (RTS säljer inte på konsoll). Dessutom har Relic redan två andra RTS och rent krasst är det nog så att SC2 är väldigt dominerande på den lilla marknaden som finns. Homeworld är dessutom svårare att sätta sig in i (med strider i alla dimensioner, dvs riktig 3D), vilket är problematiskt i denna tid av förenklade spel för konsoller.

Inaktiv

Dawn of War 3 ska dom säga snart har jag för mig, ska vara som company of heroes möter Dawn of War.
Dvs du kan bestämma hur din arme ska se ut in på minsta detalj, vill du ha Black Templars som slåss med rosa vapen så go for it ect.

Annars är Relic guld när det gäller strategi spel <3

Medlem
Skrivet av Buio:

Alla som hoppas på en ny Homeworld kanske kanske bör ha lite lägre förväntningar. Jag tror inte det är en titel som är lätt att sälja. Det är ett RTS, vilket innebär PC enbart (RTS säljer inte på konsoll). Dessutom har Relic redan två andra RTS och rent krasst är det nog så att SC2 är väldigt dominerande på den lilla marknaden som finns. Homeworld är dessutom svårare att sätta sig in i (med strider i alla dimensioner, dvs riktig 3D), vilket är problematiskt i denna tid av förenklade spel för konsoller.

Sorgligt när konsoler ska förhindra utveckling.

Inaktiv

Allt utom mer Warhammer

Gärna Impossible Creatures!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

HOMEWORLD

FFS!

Inaktiv

Gissar på två flugor i en smäll. Battlefleet Gothic, Warhammer + Homeworld

Medlem

Hoppas bara att de inte ska försöka leka AAA leken igen, som de gjorde med Homefront. Spenderade hutlöst höga belopp på marknadsföring, kostnaderna för utvecklingsstudion blev för hög så nu stängs den ner.

"Medelklass" utgivare blir bara brända om de försöker tävla direkt med Activision och EA.

Medlem

Absolut inte troligt men jag väntar forfarande på Star Wars Battlefront 3!!

Medlem

battlecruiser complete! Bara att slänga upp Homeworld 3.

Medlem

Med tanke på att dom nyligen patchat Company of Heroes och även sagt detta innan dom lade ner Company of Heroes Online:

"Everyone at Relic appreciates the love that fans clearly have for the game, and hope that you'll be pleased with what we're working on as the next step for the franchise."

så känns det som att det kan vara Company of Heroes inriktat.

Att dom nyligen drog igång Tales of Heroes igen är ju oxå ett sätt att blåsa liv i communityt.

Källa: http://www.companyofheroes.com/announcements/one-week-left-fo...

Medlem

Comapny of heroes 2: the battle for the Pacific!!

Medlem

Hooooooooooooooooooooomeworld!

Medlem

Snälla, ett nytt Home world för bövelen!


signatur

Just an honest man in a leather mask

oXo
Medlem

Fast det var väl inte utan anledning till att rättigheterna till Homeworld köptes loss från Sierra (hoppas jag)

Skrivet av Buio:

Alla som hoppas på en ny Homeworld kanske kanske bör ha lite lägre förväntningar. Jag tror inte det är en titel som är lätt att sälja. Det är ett RTS, vilket innebär PC enbart (RTS säljer inte på konsoll). Dessutom har Relic redan två andra RTS och rent krasst är det nog så att SC2 är väldigt dominerande på den lilla marknaden som finns. Homeworld är dessutom svårare att sätta sig in i (med strider i alla dimensioner, dvs riktig 3D), vilket är problematiskt i denna tid av förenklade spel för konsoller.

Medlem

Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3, Homeworld 3. SNÄÄÄÄLLAAAAA!!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Enkelt problem att fixa, släpp nästa Homeworld som ett nedvattnat "taktiskt" FPS.

Medlem

Hoppas på Homeworld 3, men de kommer väll sabba skiten och utveckla det till konsol först och därefter porta till PC....

Medlem

Company of Heroes 2!

Medlem

I demand Homeworld!

12
Skriv svar