Pc-rollspelet Wizardry Online filmat

Robot
Pc-rollspelet Wizardry Online filmat

Permanent död, supersvårt och gammaldags – mer hardcore än så här blir det inte.

#wizardry-online


Medlem
Pc-rollspelet Wizardry Online filmat

Påminner om slutet av Dungeon Siege 2.

Medlem

vad bara jag som tyckte trailern sög totalt? =D

Medlem
Skrivet av Natrium:

vad bara jag som tyckte trailern sög totalt? =D

Nä, jag håller med. Men kul att de har musik från Dir en Grey med iaf


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Den har funnits ute ett tag - jag hoppas de lyckas återskapa känslan från Bane Of The Cosmic Forge


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jepp såg det här ett tag tillbaka och är intresserad mest utav "perma-death" plus att vad jag läst om det gällande svårighetsgraden på labyrinterna och sådant, låter väldigt kul.

Dock är jag lite tvivelaktig samtidigt eftersom det är online och det kan alltid hända disconnects, lagg och sådant. Undrar fortfarande om "temp-death" inte vore bättre som att låsa din karaktär ett par dagar eller liknande när du dör, men aja... får se hur det blir, så många mmo som ser bra ut på väg, tror dom flesta vet vilka titlar jag menar... men kolla upp ArcheAge om det är någon som missat det då jag personligen har det som nummer 1 på min lista just nu :).

Medlem

En annan som spelat Bane of The Cosmic Forge. Tyckte också det var kul. Vi spelade det på Mac jag och en kompis(har jag för mig). Hoppas detta blir bra, dock låter permanent död lite hårt... så det kanske gör det bättre än de flesta andra liknande spel där man inte bryr sig ifall man dör...plus att det höjer svårighetsgraden vilket är bra då flera andra MMOs blir lätta efter ett tag

Medlem

Jag gillade trailern skarpt... även om den var lite brusig.

Perma death ger alltid extra spänning till spel.. och inte så lite heller. Tumme upp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag gillade trailern skarpt... även om den var lite brusig.

Håller helt med! Äntligen en trailer där alla inte är övermäktiga och slaktar den 4 armade demonen med ett litet svärd.

Medlem

+1 för perma death!

Medlem

Första mmot som har potential att bli riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Natrium:

vad bara jag som tyckte trailern sög totalt? =D

Nä, jag håller med. Men kul att de har musik från Dir en Grey med iaf

Har faktist ingen aning vad det är men, kul att var någon som kände igen något från trailern, men man fick ju lixom inte se något typ mer än att dom såg skit rädd ut för dom där monstren har för mig att oftast ska man inte springa från monster utan slakta dom eller har jag fel? =D

Inaktiv

shit, asså. vilken brutal/häftig trailer. wizardry hade varit intressant om det varit ett rpg.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Natrium:

vad bara jag som tyckte trailern sög totalt? =D

Nä, jag håller med. Men kul att de har musik från Dir en Grey med iaf

Har faktist ingen aning vad det är men, kul att var någon som kände igen något från trailern, men man fick ju lixom inte se något typ mer än att dom såg skit rädd ut för dom där monstren har för mig att oftast ska man inte springa från monster utan slakta dom eller har jag fel? =D

Tror det gäller björnar. Men kan gälla monster oxå, vad vet jag?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar