Minecraft och Eve Online utslagna

Medlem

NU ÄR DET PERSONLIGT!
RAAAWOR!!

Medlem

Någon som vet när EVE kan tänkas komma upp igen?

Medlem

Börjar bli tradigt med alla jävla Neo-wannabes nu..

Medlem

Folk hånade Sony nu när dom går på andra så är de annat ljud i kistan

Medlem
Skrivet av Olidion:

Någon som vet när EVE kan tänkas komma upp igen?

Njae :/

Gissar på en dryg timme max till kanske?

Medlem

Vrf hacka minecraft kan dem inte gå på activsion istället och krascha allt för dem xD

Medlem

Minecraft ska väll vara uppe nu...

Medlem

Ingen människa kan gömma sig för evigt.

Förr eller senare får FBI tag på dom och då kan vi bara hoppas att dom blir dömda i USA.
(lär knappast få se en glimt solljus innan nästa istid)

Medlem

Jag hoppas mer på att de döms i Kina eller Nordkorea.

Inaktiv

Nu håller alla käften innan dom hackar FZ också. Man ska inte väcka en björn som sover!

Cyber somaliska pirater?, undrar om bolagen pyntar under bordet för att komma loss. Dom ger ju sig på ganska täta marks så att säga, smart verksamhet..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

fan allså,,, jäklar om man fick tag i dessa mäniskor he he he jag skulle använda bensåg och tång !

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

Medlem

Hört mycket om det här gruppen på senaste, det konstiga är att jag inte hört om den innan vilket får mig att tro att den består av simpla script kiddies som lyckats hacka en sida och som testar samma hack på andra sidor.

Medlem

Bara jag som hoppas på ett litet cyberkrig mellan folk som är pissed och lulsec? Säg anonymus och lulsec. Dom kan ju dosa vandra fram och tillbaka.


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback


signatur

Imperator

AW8
Medlem
Skrivet av lastlegion:

Bara jag som hoppas på ett litet cyberkrig mellan folk som är pissed och lulsec? Säg anonymus och lulsec. Dom kan ju dosa vandra fram och tillbaka.

Skulle vara skönt om de gjorde det, så slipper vi andra lida av deras idioti.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ju mer info jag läser om den här gruppen ju mer uppenbart blir det att det rör sig om några tonåringar som tror dom är tuffa för de lyckats använda sig av simpla hack som vem som helst kan ta reda på via nätet.

Medlem

Vänta några veckor tills dess att USA deklarerar dessa personer som "enemy combatants" och skickar dem till Guantanamo.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Minecraft: Testade strax efter åtta och kunde varken logga in eller komma åt hemsidan men runt halv nio (20:30) så verkar det som allt var igång igen. Någon som vet hur länge Minecraft var nere?

Medlem
Skrivet av Aléa:

leagueoflegends.com nere nu...

Börjar dom skylla på hackers spelar det inte någon större roll... De har sånna jävla problem redan som det är, att det knappt hade märkts någon större skillnad.

(Ja, jag spelar LoL en hel del. Riot blir inte bättre för det. )

Medlem

fyfan vad pissigt hoppas att deras moderkort kortsluts....

Inaktiv
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

Inaktiv
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Medlem

Väldigt onödigt enligt mig, men å andra sidan skulle företagen gott kunna öka sin säkerhet, deras nuvarande lösningar tycks ju suga rejält...

Medlem

Lulzec...om omognaden själv får välja!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Oktagon:

Minecraft: Testade strax efter åtta och kunde varken logga in eller komma åt hemsidan men runt halv nio (20:30) så verkar det som allt var igång igen. Någon som vet hur länge Minecraft var nere?

Vi snackar bara några timmar max. Glöm inte byta ditt lösenord för säkerhets skull.


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

eve är online igen fast dem skulle stänga ner servers igen under 20 min nu...

Medlem

WHY all the rage against gamers from these hackergroups??

Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av Reize:

Men hallå folk, det var värst vad ni är ursinniga. Lugna ner er! Tänk på blodtrycket!

Haha , men snälla vad tror du själv? Att folk ska vara glad över denna händelse?

Nä. Men att folk skriker efter hutlösa summor eller fängelse med mera känns som en otrolig överdrift om man ser till att straffet skall motsvara brottet. Otroligt löjlig strafflogik bland många som tar i så de nästan spricker bland kommentarerna.

Skrivet av Lowblowz:

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

Okunskap är knappast något man skall uppmuntra, och inte heller ignorera.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skriv svar