Medlem
Skrivet av Spectral:

Verkar ju vara ungefär samma grafik som till Wii?

På det här spelet: ja. Prestandan är mycket bättre än till Wii.

Medlem

Chase Mii gör inte någonting rent spelmässigt som inte skulle kunna göras online istället. Det är viktigt att komma ihåg. Faktum är att ett onlinebaserat spel som liknar Chase Mii faktiskt redan har gjorts, för 10 år sedan, och det räckte med en mikrofon och ett 33,6 k modem. Fast då skulle en spelare med överblick guida en annan spelare utan överblick med mikrofonen...

Någon som vet vilket spel jag tänker på?

Medlem

MFC: 300 USd lär innebära ett högre pris än 200 kr. Funkar inte så enkelt att man kan multiplicera växelkursen för att få priset i kr. Kolla på PSVita, som kostar (ska kosta) 250 USD i USA och 250 Euro i Euroland. 250 Euro är cirka 2250 kr och 250 USD är cirka 1500 kr. ANdra faktorer spelar in också.

Men man kan ju alltid importera på egen hand.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Tybalt:

Vad är upplösningen på den handhållna skärmen?

854 x 480 enligt:
http://golgotron.com/2011/06/nintendo-wii-u-tablet-screen-res...

Så när det pratas om HD så är det relativt andra små skärmar antar jag? Det blir förvirrande när samma begrepp används för olika saker.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag tycker det låter riktigt kul faktiskt men jag vill helst inte ha flera konsoller hemma. Hinner ju inte spela klart spelen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

den är inte snygg me ack så intresannt fina ljus effekter i metro klippet me like!

denna lr ps vita

12
Skriv svar