Avalanche öppnar New York-studio

Robot
Avalanche öppnar New York-studio

Vinden har vänt för utvecklaren bakom Just Cause-spelen.

#avalanche-studios, #activision, #atari


Medlem
Avalanche öppnar New York-studio

Härligt! Kör hårt bara.

Jag kan koka kaffe på kontoret, jag kan göra två sorter, varmt och kallt, endast 26.000:- i lön, när börjar jag?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Just cause online

Medlem

Trevligt att man fokuserar på helt nya titlar till next -gen och inte bara gör en massa uppföljare

Medlem

walter_iego: Och du vill bo i närheten av Manhattan med den pisslönen?
Kanske in the hood om du har tur.

Jag kan bo i en låda bredvid vägen, jag förutsätter är skatterna är mindre i det stora landet i väst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Härligt. Just Cause 2 var bättre än väntat. Top 10 bästa spel 2010 helt klart.

Det var aiiit, grafiken var snygg, men i övrigt så var det inte så där upphetsande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det var aiiit, grafiken var snygg, men i övrigt så var det inte så där upphetsande.

jag gillar den typen av spel, där man har en öppen miljö att röra sig i. Kartan var stor och det var som du skrev snygg grafik. Dessutom fanns det massvis med mod-möjligheter.

Däremot kunde storyn och karaktärerna varit bättre. Det var ingenting man överhuvudtaget orkade bry sig om.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det var aiiit, grafiken var snygg, men i övrigt så var det inte så där upphetsande.

jag gillar den typen av spel, där man har en öppen miljö att röra sig i. Kartan var stor och det var som du skrev snygg grafik. Dessutom fanns det massvis med mod-möjligheter.

Däremot kunde storyn och karaktärerna varit bättre. Det var ingenting man överhuvudtaget orkade bry sig om.

Medlem

Ger inte mycket för Avalanche och kommer aldrig mer köpa ett spel de är inblandad i. 260 timmar med "Just Cause 2" och fast på 99.95% tills man får läsa att detta är en bugg i spelet. Det går inte komma längre. Ingen har nått 100%. Avalanche försöker tiga ihjäl saken.

Amatörer!


signatur

Det var detta...

Det där visste jag inget om, men det är ju som en spottloska i ansiktet på fansen. Prince Of Persia har ett "liknande" problem, om du dör på två ställen i spelet kan du inte komma vidare. Autosave ser till att du helt enkelt får börja om helt från start och se till att du inte dör på exakt samma ställe...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar