Rykte: nästa Xbox på E3 2012

Robot
Rykte: nästa Xbox på E3 2012

Crytek-källa hävdar att uppföljaren till Xbox 360 visas upp på nästa års E3.

#crytek, #timesplitters-4, #microsoft, #sony


Medlem
Rykte: nästa Xbox på E3 2012

Den som lever får se!

Medlem

Väldigt trevligt med nya konsoler snart, ska bli intressant att se vad MS/Sony presenterar för oss

Inaktiv

Microsoft måste dock lyckas med designen från start. Med tanke på tillförlitlighetsproblemen i början med 360, så kanske många funderar extra innan de köper en tidig nästa XBox. Faktum är att det är lite imponerande att de lyckats ta så stor marknad nu trots de tekniska problemen i början.

Medlem

Jag vill ha nya konsoler när de nya möjligheterna hos konsolerna är så massiva att de i princip tvingar fram nya spelupplevelser (med eller utan en ipad i mina händer).


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skulle inte vara förvånad om nästa Xbox kör något som är mer sofistikerat än DX11. Xbox360 har ju den kanske största optimeringen från DX10.

Men jag tror knappast att utvecklarna har tillgång till postDX11-hårdvara. Om dom har fått några alpha-devkits så är dom troligtvis ihopplockade av tillgänglig konsument-hårdvara som grovt motsvarar konsollens förväntade prestande och arkitektur. De första devkitsen till X360 var ju Mac G5:or....

Inaktiv

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!


signatur

Imperator

Medlem

Jag grät för att dom inte visade upp ett nytt TimeSplitters på årets E3. Jag bryr mig inte om nästa generation konsoler, ge mig bara mer TimeSplitters!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

It's time to split!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hoppas den orkar driva stora spel i 1080p.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Microsoft måste dock lyckas med designen från start. Med tanke på tillförlitlighetsproblemen i början med 360, så kanske många funderar extra innan de köper en tidig nästa XBox. Faktum är att det är lite imponerande att de lyckats ta så stor marknad nu trots de tekniska problemen i början.

Och Sony måste förbättra säkerheten till kommande Playstation 4 om folk ska vilja köpa den.


signatur

Knower of the unknown

Inaktiv
Skrivet av Reize:
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!

Jadu.. Halo är ju deras enda Flaggskepp och det fungerar ju fortfarande då miljoner är inne och lirar varje dag. Ska bli kul nästa år.

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!

Tja, dags förlorade ungdom, spring tillbaka till ditt söndermjölkade CoD eller Battlefiel grabben
Halo har släppt ett fåtal spel, en expansion (ODST), en spin off (RTS halo wars) samt 4 huvudspel över 2 konsolgenerationer, varav bara 3 i samma serie, inte mycket att klaga över. Såvida man inte är en avundsjuk liten fanboy som inte får lira Halo på just sin enda plattform, då antar jag att de svider när fler spel av kvalité skapas ^^

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Reize:
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!

Tja, dags förlorade ungdom, spring tillbaka till ditt söndermjölkade CoD eller Battlefiel grabben
Halo har släppt ett fåtal spel, en expansion (ODST), en spin off (RTS halo wars) samt 4 huvudspel över 2 konsolgenerationer, varav bara 3 i samma serie, inte mycket att klaga över. Såvida man inte är en avundsjuk liten fanboy som inte får lira Halo på just sin enda plattform, då antar jag att de svider när fler spel av kvalité skapas ^^

Kunde inte skrivit det bättre själv! +1

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Reize:
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!

Tja, dags förlorade ungdom, spring tillbaka till ditt söndermjölkade CoD eller Battlefiel grabben
Halo har släppt ett fåtal spel, en expansion (ODST), en spin off (RTS halo wars) samt 4 huvudspel över 2 konsolgenerationer, varav bara 3 i samma serie, inte mycket att klaga över. Såvida man inte är en avundsjuk liten fanboy som inte får lira Halo på just sin enda plattform, då antar jag att de svider när fler spel av kvalité skapas ^^

Du har ju ingen aning om vilka spel jag spelar eller har spelat. Jag har spelat igenom Combat Evolved 3 ggr, tvåan tre gånger. Jag har spelat både trean, Reach och ODST, plus en ansenlig mängd online i CE. Och låt mig göra detta klart; Halo har aldrig varit bättre än Combat Evolved. Och när, som du nu uttrycker det, "fler spel av kvalité skapas", så är Halo-serien verkligen inte bland dem.


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Reize:
Skrivet av showerguy:

Jag har bara en plan..

1. Xbox 720 på E3 nästa års sommar
2. Släpps tillsammans med Halo 4 vintern 2012.

Kommer bli riktigt maffigt! ;D

LIka maffigt som alla andra femtioelva exakt likadana Halo-titlar?!?

Jag kan knappt bärga mig!!!

Jadu.. Halo är ju deras enda Flaggskepp och det fungerar ju fortfarande då miljoner är inne och lirar varje dag. Ska bli kul nästa år.

ps3 har väl nget flaggskepp alls när det gäller online spel, för jag tror knappast miljoner lirar Killzone online.


signatur

Knower of the unknown

1
Skriv svar