Battlefield 3 – FZ videointervjuar Dice

Medlem

Lite frågor och nästan alla var lika, sen hållar man inte micken så nära mun....
Tråkigt med bara video frågor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Flaxe:
Skrivet av Yunfat:

He he skönt att Dice som ska va så Nytänkande snott co-op från cod seriens spec ops. Lätt ju exakt samma. Och att dom även ska ha nått community likt call of duty elite som alla bf fanboys gnällde på.

Dock lätt mp hyvsat kul, bra med TDM, för dom flesta spela ju så i alla spelsätt ändå.

Hoppas bara man kan spela dett online då jag ej kunnat lira något annat av dice (BC2 o MH) spel mer än 30 innan man dc.

Hur vet du att DICE har snott co-op från CoD? Bara för att ett spel får en ny funktion som liknar (kanske) ett annat spel så måste de ju inte ha kopierat därifrån? CoD är ju inte direkt det enda spelet med co-op funktion och då kan man lika gärna säga att CoD snott från något annat spel för jag har svårt att tro att CoD var först med det.

BF Fanboys gnällde inte på CoD:Elite, det var prat om att de inför en månadskostnad på det som folk stör sig på - vilket Battlelog inte kommer ha.

Anledningen till att du inte kan ha lirat något annat av DICE är ju inte DICE's fel eftersom det är flera miljoner andra som kan spela det utan problem, varav jag är en av dessa. Kanske du blir kickad pga. PunkBuster - isåfall kan det vara bra att uppdatera det.

Om jag spelar massvis med andra spel över nätet utan DC-problem då är det väl ganska självklart att det är DICE fel att jag får DC? Och som du nu säger flera miljoner utan problem så finns det också en väldigt stor del som har de här problemen! T.ex om en loggar in i spelet på min andra dator här så får jag DC i spelet hoppas det här fixas!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Men helvete!!! Varför kan de inte besvara frågan och säga huruvida man måste gå online för att aktivera spelet eller ej? Nu vet jag ju inte om jag kan förboka med gott samvete eller ej!

Redaktör
Skrivet av anon_98854:

Men helvete!!! Varför kan de inte besvara frågan och säga huruvida man måste gå online för att aktivera spelet eller ej? Nu vet jag ju inte om jag kan förboka med gott samvete eller ej!

Kan vara så att det inte är bestämt vilket kopieringsskydd spelet ska använda än.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mjauv:

Men helvete!!! Varför kan de inte besvara frågan och säga huruvida man måste gå online för att aktivera spelet eller ej? Nu vet jag ju inte om jag kan förboka med gott samvete eller ej!

Kan vara så att det inte är bestämt vilket kopieringsskydd spelet ska använda än.

Jag föredrar svaret "det är inte bestämt än" före ett vagt undvikande svar. Nog för att jag förstår att det inte är lätt att bara spotta ur sig detaljer hux flux på stående fot ang. något som distributören bestämmer i slutändan men... gah!

Medlem

Bra intervjuer! Guldstjärna till FZ för detta initiativ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

FZ har inte skrivit om detta än, men ni har säkert hört det på olika håll; EA lanserar sin egna spelclient "Origin" tidigare EA store. Blir som Valve's steam. De har redan börjat plocka bort flera EA publiserad titlar från Steam (Crysis 2 tex. )

Frågan är, kommer BF3 släppas till Steam? i nuläget ser det mörkt ut, och jag kommer aldrig använda någon av EA's klienter...

Fel tråd att posta i kanske, men jag kom och tänka på det när jag läste om EA och BF3

Medlem
Skrivet av raefzm88:

FZ har inte skrivit om detta än, men ni har säkert hört det på olika håll; EA lanserar sin egna spelclient "Origin" tidigare EA store. Blir som Valve's steam. De har redan börjat plocka bort flera EA publiserad titlar från Steam (Crysis 2 tex. )

Frågan är, kommer BF3 släppas till Steam? i nuläget ser det mörkt ut, och jag kommer aldrig använda någon av EA's klienter...

Fel tråd att posta i kanske, men jag kom och tänka på det när jag läste om EA och BF3

Läst dagens nyheter?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av raefzm88:

FZ har inte skrivit om detta än, men ni har säkert hört det på olika håll; EA lanserar sin egna spelclient "Origin" tidigare EA store. Blir som Valve's steam. De har redan börjat plocka bort flera EA publiserad titlar från Steam (Crysis 2 tex. )

Frågan är, kommer BF3 släppas till Steam? i nuläget ser det mörkt ut, och jag kommer aldrig använda någon av EA's klienter...

Fel tråd att posta i kanske, men jag kom och tänka på det när jag läste om EA och BF3

Läst dagens nyheter?

ja, och kommenterade till och med. Men någon FZ anställd tog bort min kommentar..

Redaktör
Skrivet av raefzm88:

ja, och kommenterade till och med. Men någon FZ anställd tog bort min kommentar..

Du har skrivit en kommentar om Origins (här). Vi har inte tagit bort några kommentarer från dig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av raefzm88:

ja, och kommenterade till och med. Men någon FZ anställd tog bort min kommentar..

Du har skrivit en kommentar om Origins (här). Vi har inte tagit bort några kommentarer från dig.

Men det var något annat jag syftade på, i tråden " Crysis 2 försvinner från Steam"

jag hittar iaf inte min kommentar där längre, vet att jag postade en.

Möjligen ett fel med forumet? Flera gånger senaste tiden har jag dubbel-postat etc.

Redaktör

Det finns inga inlägg av dig i den tråden, och om det postas ordentligt så syns det direkt efteråt (de kan inte försvinna helt spårlöst). Vet inte vad som felar, kanske nån temporär hicka hos din uppkoppling eller i databasen. Jag har inte hört att nån annan haft detta problem.


signatur
Medlem

Bra jobbat Commander Shepard!

Medlem

jag har hört att man bara kan spela 24 stycken på konsoller och om det e så så kan dom FAAN ÄNDRA TILL SÅ ATT MAN KAN KÖRA 36 EL 48

Medlem
Skrivet av lolbanan:

jag har hört att man bara kan spela 24 stycken på konsoller och om det e så så kan dom FAAN ÄNDRA TILL SÅ ATT MAN KAN KÖRA 36 EL 48

Men godmorgon fjortonåring! Konsoller har inte tillräckligt snabb hårdvara för det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

det finns flera spel som man kan spela tex 36 48 el 256 och det funkar hur bra som höllst ..l.

Medlem

Det är konstigt att många skriver 'Modern Warfare 3 eller Battlefield 3?' Svaret är ju enkelt.

Medlem
Skrivet av lolbanan:

det finns flera spel som man kan spela tex 36 48 el 256 och det funkar hur bra som höllst ..l.

Ser även ut som skit.

Gillar förövrigt Lars Gustavsson väldigt mycket. Han låter så himla kunnig, avslappnad och trevlig att jag bara blir glad inombords.

123
Skriv svar