Robot
Infamous 2

Vill du bli superhjälte? Superskurk? I Infamous 2 bestämmer du själv vem du vill vara.

#infamous, #infamous-2, #grand-theft-auto-3


Medlem
Infamous 2

digga verkligen 1an så 2an blir ett givet köp även om de lät sådär. Fast de tar sin tid att komma in i spelet också med siktandet märke jag i 1an

Varje gång jag ser det här spelet tänker ag "Jedi Force Lightning", och den tanken sitter kvar än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tankade 1an efter PSN gick upp igen, tyckte inte det spelet var märkvärdigt, så jag lär väl inte gilla detta heller tyvärr.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Älskade första spelet, en av mina favorit spel någonsin, provade också fullgame trial på andra spelet och det var ju ännu bättre så ska köpa det direkt då jag har chansen!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Lite sen recension?


signatur

Imperator

Medlem

Tycker dock att siktet är finfint i demot, borde la inte vara någon skillnad i hela spelet, eller?

Medlem

Jag tycker det inte svårt alls att sikta, Monstrena är väldigt lätta, om du inte klara av att skjuta dom använd Melee då istället då dör dom mycket snabbare.

Så jag håller inte med alls

och lite sen recension

Medlem

-1


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Påbörjade precis ettan efter PSN nedladdning och man dör rätt fort där också märkte jag. Att komma rätt på en lyktstolpe för att klättra upp krävde några försök även på denna så manövergrejen verkar ju lite svag då.

Inte som uncharted 2 eller Just Cause 2 som var mer balanserade på medelnivån vad man kunde ta i stryk/skott och inga problem att navigera..

Får väl se om det finns något att skruva på i inställningar.

Men väldig lust att fortsätta med ettan, så det blir väl 2an till slut också gissar jag.

Erfarna testare nedlåter sig väl inte att spela på annat än svåraste nivån gissar jag?
Är det utbrett missnöje patchas det väl hoppas man.

Medlem

Har precis spelat klart 1an, har endast 6-7 shards att leta rätt på kvar
Tyckte 1an var ett bra spel även om det kunde vara oerhört frustrerande i bland.

Hoppas bara inte siktandet är värre än i 1an för då kommer jag nog stå över den här.

Medlem

Här blev man glad över ett roligt spel. Sen visar det sig att det bara finns till ps3. Ugggh


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

Ledsen, men va fan är det för amatör som gör recensionen?
Nerdrage!! För det första heter han Cole MacGrath, inte MacGraw. Folk runt om i spelet(2.an) säger det var femte sekund när man spelar... Svårt att missa..

Visst är det svårt att springa rakt när man är van vid att gunga på spaken som fan utan någon reaktion, håll spaken stilla så springer faktiskt gubben rakt.. Sen är det mer fokus på klättra-delen och inte springa på gatan som alla andra..

Siktet är det inget som helst fel på, däremot får du lära dig anpassa dig till att tredje personsvyn över axeln begränsar sig till omgivningen och i vissa fall kan man inte sikta lika snabbt runt objekt som man inte ska kunna sikta igenom.

FY! Tvi! Nerdrage Finished

Medlem

Gillade 1an, drog igenom spelet två gånger, ena 100% så att jag raffsade ihop till platinum trophy.
Har hört mycket positivt från folk på forum och från vänner om Infamous 2 så när priset matchar min ekonomi lite bättre blir det ett köp.

Medlem

Vet inte men jag har alltid tyckt bättre om Prototype. Kan inte förklara varför. Hur som helst så tyckte jag att Infamous 2 var sådär. Håller med recensionen.

Medlem

Jag lirar ettan just nu och JAG tycker det är helt ok :). BLixt och dunder oh yea!!

Medlem

Frustrerande strider? Spelea bättre, så svårt är det inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelar ettan just nu. Haller inte med om att kontrollen ar sladdrig. Men den har valdigt hog sensitivity. Detta kan man stalla in i options menyn sa om det finns sana installningar i 2an sa kanske du borde kolla in det. Kanske gor spelet roligare for dig.


signatur

Taskigt.

Medlem

Efter att precis ha kört igenom infamous(igen) och klarat det som både ond och god så sitter kontrollerna i tvåan omedelbart som en smäck. Är nog en vanesak helt enkelt.

Medlem

Underbart spel, håller inte med recensenten men det är väl smaksak. Har klarat 1an och njuter av 2an... PS. Sen review

Medlem

Vad fasen, ni som redan spelat spelet och klagar över en sen recension. Wtf?

Jag skulle förstå klagomålet om ni tvingats vänta med ett köp för att ni vill läsa en recension först.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hitler/nazi slakt... varför känns det som att sånt kommer ut rätt ofta... zZzZzzZZz

Medlem

Jag tycker egentligen inte kontrollen är "Sladdrig" utan däremot är väldigt kvick. Man vänder på en femöring till skillnad från t.ex. Assassins Creed där du behöver en hel femma för att vända. Det är nog en vanesak, jag tyckte det var lite småäckligt i början men nu känns det faktiskt helt okej!

Medlem

Till de som klagar på sena recensioner av spel undrar jag om de tänkt på vad mycket tid det tar, om det skall vara uttömmande.

Är det någon annan typ av produkt som tar så mycket tid i anspråk undrar jag. Det rör sig väl om 4-5 timmar minst skulle jag tro, även om rutinen finns. Recensera surfplattor och smarta mobiler går väl på någon timme skulle jag tro.

Så även om man har kul på jobbet, så skall det betalas lön ändock för nedlagd tid. Kanske på övertid t.o.m.

Förnämlig service måste jag säga.

1
Skriv svar