Kinect-SDK finns att tanka hem nu

Robot
Kinect-SDK finns att tanka hem nu

Sugen att själv pilla på Kinect-tekniken? Då är det bara att tanka hem en SDK-beta för icke-kommersiellt bruk på direkten!

#microsoft


Moderator | Testpilot
Kinect-SDK finns att tanka hem nu

Tufft XD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Betyder detta att man kan göra vad man vill för i så fall kommer det bli snoppar i plural

Medlem

Coolt då kan även jag göra något kul med min Kinect inte bara min son.

But why?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tjoho! Nu är inte jag så kunnig men lätt värt att skaffa en KINECT till PC om det börjar släppas gratis program så att man kan lira säg BF3 med KINECT. Jag vet inte begränsningen i denna pryl men såg någon video då en person lirade Dead Space 2 på PC med fungerande KINECT stöd

Medlem
Skrivet av walter_iego:

But why?

Why not? Jag kan komma på flera olika områden som detta kan komma till nytta. Head tracking, 3D-modulering, Photoshop, spel osv...

Bara för att Kinect är en löjlig produkt på Xbox betyder inte de att tekniken är löjlig, man måste bara veta vad man ska använda tekniken till, och inte fan är det för att klappa tigrar i TVn precis.

Medlem

lite sugen jag med. Men då måste man köpa en kinekt, har ju inte ens en Xbox. Men som sagt, det lär nog dyka upp lite coola grejor till PC. Det tror jag med.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Photoshop? Jag tror det skulle bli lite ryckigt, men om det hade funkat hade jag köpt en på direkten. Ni tror inte att de bara är ännu en pryl de försöker tjäna pengar på som snart kommer försvinna?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar