En titt på multiplayer i Ghost Recon: Future Soldier

Robot
En titt på multiplayer i Ghost Recon: Future Soldier

Spana in vad Ubisoft Paris har i görningen.

#ubisoft


Medlem
En titt på multiplayer i Ghost Recon: Future Soldier

Skulle vilja att de gick tillbaks till sina rötter.

3'e personsvy... *suck*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Endast konsoll? Bah! Nä, Rainbow Six Ravenshield 2 vore något


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

"Kill from Cover" +20 xD... Det borde vara -50!

Medlem
Skrivet av rewoX:

"Kill from Cover" +20 xD... Det borde vara -50!

NEJ NEJ o NEJ det borde vara +10000 för cover kill.

hatar när det vart att folk aldrig använde cover i wow förutom för att hoppa imellan covers snabbt, kommer inte ihåg vad det kallades för.

Var mycket roligare att lira gears ibörjan när folk körde cover vs cover fights och det var mer taktik och folk flanka etc.

blir lite snyggare och roligare tycker jag när man använder cover.

Synd bara att spelet inte kommer till PC.

Medlem

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???


signatur

Imperator

Medlem

PC Användare får ju ändå ett gratis multiplayer spel med ghost recon så varför klaga?

Medlem

ser riktigt mysigt ut

Medlem

Såg ju nästan trevligt ut.

Medlem

Ser snyggt ut men 3e personsvy i MP känns så där.

Medlem
Skrivet av Reize:

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???

Kan ha haft min info lite fel, tittade upp det där på Gametrailers.com och enligt dom så står det PC 360 och PS3.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Reize:

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???

Kan ha haft min info lite fel, tittade upp det där på Gametrailers.com och enligt dom så står det PC 360 och PS3.

Det var tänkt för PC men de har under E3 sagt att det är exklusivt till konsol, detta diskuteras på det officiella forumet men ubisoft vägrar säga något angående varför de har sagt exklusivt till konsol och har inte bekräftat eller nekat att PC versionen är ute ur leken.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Reize:

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???

Kan ha haft min info lite fel, tittade upp det där på Gametrailers.com och enligt dom så står det PC 360 och PS3.

Ja jag såg det också, men i slutet av trailern lyser PC-fodralet med sin frånvaro... :S


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???

Usch, har inte blivit hypad alls av den här skiten
Starta upp Grin igen och låt dem göra ett ordentligt Ghost Recon med fokus på MP, då jävlar blir det action! De fick till den perfekta balansen mellan realism och arkad! GRAW2 Hardcore mode var kalaskul i MP! Tyvärr ont om bra servrar


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Nertip:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Reize:

Men vafan kommer det inte till PC??? Har man varit hypad i onödan???

Kan ha haft min info lite fel, tittade upp det där på Gametrailers.com och enligt dom så står det PC 360 och PS3.

Det var tänkt för PC men de har under E3 sagt att det är exklusivt till konsol, detta diskuteras på det officiella forumet men ubisoft vägrar säga något angående varför de har sagt exklusivt till konsol och har inte bekräftat eller nekat att PC versionen är ute ur leken.

Aha måste missat det när jag tittat igenom E3 info. Hur som helst synd att det inte kommer till PC men men i värsta fall får man väl downgrade sig och skaffa spelet till konsol.

"JA det är fan downgrade år 2011 att sätta sig på en konsol om man jämför med PC" tills nästa konsol kommer ut.

1
Skriv svar