Battlefield 3:s förbokarvapen till alla

Medlem

Alla får det senare under året när dom redan låst upp det?

Har inget mot preorderbonusar, men att begränsa det till en kedja är lite lamt i min bok..
Än värre är när olika kedjor har olika bonusar..

Dagens wtf..

Medlem

Synd, hade gärna spelet Karkand.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Synd, hade gärna spelet Karkand.

Vad hindrar dig?

Medlem

Kan någon förklara för mig hur vi kan få en öppen beta i September när spelet släpps i Oktober?? Det borde ju gå guld i September, då kan vi ju få en beta utan ett demo!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Inget nytt om Origins so tar bort ditt konto/spel efter 2 år?

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Själv kommer jag undvika PWP erbjudandet just för att jag njuter utav att börja från scratch och verkligen känna att jag har förtjänat alla vapen och prylar jag låser upp Är tråkigt att börja med en massa extra prylar, typ som i Dragon Age där man kunde få en massa galet bra armor direkt från början som dlc. Förstör bara spel.

Jag tänker precis likadant, ju mer vapen och unlocks man har framför sig desto bättre!

Skönt att PWP blir tillgängligt för alla, förbokningserbjudanden à la Mass Effect 2 funkar inte i multiplayerspel.

Inaktiv

Back to Karkand kommer kosta 100-150 kr för dom som inte förbokar.. förjävligt vad det ska kosta.

Medlem
Skrivet av Manley:
Skrivet av Boomer:

Synd, hade gärna spelet Karkand.

Vad hindrar dig?

Köper inte DLC.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Manley:
Skrivet av Boomer:

Synd, hade gärna spelet Karkand.

Vad hindrar dig?

Köper inte DLC.

Förboka då..?
Du lär väl ändå köpa det?

Eller är principskäl inblandat i soppan?

Medlem

Sådant här tycker jag inte speciellt mycket om. Tycker det är ganska dåligt både för mig som konsument av vara och sedermera också som spelare. Att man delas upp med de som har/de som inte har i ett sådant online-spel som BF-serien är känns så himla konstigt. Men jag har heller aldrig varit något fan av att "låsa upp" utrustning och vapen, tycker de förstör rätt mycket.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Stolt som har bokat xD

Medlem

Detta var en riktigt trevlig nyhet. Nu behöver man inte bry sig vart man köper spelet, skönt.

Medlem

Trevligt att folk erkänner sina misstag och gör om

Medlem

förjävligt att man ska köpa expansioner -.-" EA go fail again
gör ett färdigt spel i stället....

Medlem

Kommer man att kunna se i serverbrowsern ifall en server kör extrabanorna tro? Blir lite tråkigt om halva laget åker ut helt plötsligt bara för att nästa bana blir Karand.

Medlem
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av Tybalt:

märkligt att de delar upp spelarbasen direkt iom att många inte köper samlarutgåvan...

Nej, Back to Karkand finns inte på DVDn och kommer inte att släppas förrän (antagligen) någon/några månader efter launch.

Jaha! Jag missförstod antagligen det FZ skrev ovan:

"I samma inlägg vill de också förtydliga att expansionen Back to Karkand, som ingår i samlarutgåvorna, kommer att bli tillgängligt för köp i samma sekund det släpps."

Släpps samlarutgåvan några månader senare?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Redan bokat. Avskyr dock sånna där fasoner, ska inte spela någon roll när man köper spelet, ska vara samma innehåll ändå, tur dom ändrade sig.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av Tybalt:

märkligt att de delar upp spelarbasen direkt iom att många inte köper samlarutgåvan...

Nej, Back to Karkand finns inte på DVDn och kommer inte att släppas förrän (antagligen) någon/några månader efter launch.

Jaha! Jag missförstod antagligen det FZ skrev ovan:

"I samma inlägg vill de också förtydliga att expansionen Back to Karkand, som ingår i samlarutgåvorna, kommer att bli tillgängligt för köp i samma sekund det släpps."

Släpps samlarutgåvan några månader senare?

Yes. "Samlarutgåvan" aka pre-order kittet gör inte att du får några fler banor vid launch.

"Back to Karkand" är en expansion i storlek med BC2: Vietnam. Den finns inte på skivan och släpps inte samtidigt som spelet. Alla kommer kunna köpa den när den släpps.
Förhandsbokar man orginalspelet får man den gratis.

Istället för att ge Limited Edition just orättvisa perks får man första expansionen gratis. (Vietnam kostade runt 150 kr).

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av Tybalt:

Undrar vad expansionen Back to Karkand kommer att kosta?

Back to Karkand är väl ingen expansion va? Det är väl bara en karta? Eller har jag fel?

Du har inte fel. Det är ingen expansion. Endast DLC.

För övrigt lär väll Physical Warfare kosta också. Jävla mjölkande, luktar activisionj****.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av Tybalt:

Undrar vad expansionen Back to Karkand kommer att kosta?

Back to Karkand är väl ingen expansion va? Det är väl bara en karta? Eller har jag fel?

Du har inte fel. Det är ingen expansion. Endast DLC.

För övrigt lär väll Physical Warfare kosta också. Jävla mjölkande, luktar activisionj****.

Jo?
Back2Karkand är en expansion på samma sätt som BC2:Vietnam. 10ish vapen, ett par fordon, 4 kartor. Att du kan köpa den i spelet gör den tekniskt sett till DLC, men du får rätt mycket för pengarna.

I nyheten om Physical Warfare står det att det kommer släppas till alla utan kostnad. Därav att det inte kostar.

Medlem
Skrivet av mlinderholm:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av Tybalt:

Undrar vad expansionen Back to Karkand kommer att kosta?

Back to Karkand är väl ingen expansion va? Det är väl bara en karta? Eller har jag fel?

Du har inte fel. Det är ingen expansion. Endast DLC.

För övrigt lär väll Physical Warfare kosta också. Jävla mjölkande, luktar activisionj****.

Jo?
Back2Karkand är en expansion på samma sätt som BC2:Vietnam. 10ish vapen, ett par fordon, 4 kartor. Att du kan köpa den i spelet gör den tekniskt sett till DLC, men du får rätt mycket för pengarna.

I nyheten om Physical Warfare står det att det kommer släppas till alla utan kostnad. Därav att det inte kostar.

Vart har du hört att 'Back to Karkand' kommer innehålla vapen? Det är något jag missat. För övrigt innehöll väll BC2: Vietnam 15 nya vapen?.

jag är fortfarande inte övertygad. ea är enligt mig bottenskrapet, de är inte värda mer än activision.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av mlinderholm:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av Tybalt:

Undrar vad expansionen Back to Karkand kommer att kosta?

Back to Karkand är väl ingen expansion va? Det är väl bara en karta? Eller har jag fel?

Du har inte fel. Det är ingen expansion. Endast DLC.

För övrigt lär väll Physical Warfare kosta också. Jävla mjölkande, luktar activisionj****.

Jo?
Back2Karkand är en expansion på samma sätt som BC2:Vietnam. 10ish vapen, ett par fordon, 4 kartor. Att du kan köpa den i spelet gör den tekniskt sett till DLC, men du får rätt mycket för pengarna.

I nyheten om Physical Warfare står det att det kommer släppas till alla utan kostnad. Därav att det inte kostar.

Vart har du hört att 'Back to Karkand' kommer innehålla vapen? Det är något jag missat. För övrigt innehöll väll BC2: Vietnam 15 nya vapen?.

jag är fortfarande inte övertygad. ea är enligt mig bottenskrapet, de är inte värda mer än activision.

• Battlefield 3 - Back to Karkand - Digital Expansion Pack
• Classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies,(more info to come)

Vapen/Fordon/Banor/Unlocks etc. Exakt antal har jag faktiskt inte stenkoll på, men det är sagt att B2K ska ligga i nivå med Vietnam.

12
Skriv svar