Robot
F.E.A.R. 3

Alla älskar väl att hata skräckspel? Och mycket obehagligare än den gravida lilla flickan Alma blir det inte.

#fear-3-1, #max-payne, #day-1-studios, #amnesia-dark-descent


Medlem
F.E.A.R. 3

Bra då kan jag köpa spelet. Tack FZ

Medlem

hm, jag kan inte säga att jag är nöjd med recensionen. jag känner mig inte klokare alls faktiskt.

Medlem

Hämtat CE och kan kanppt bärga mig... MEN, vad är recensionen på multiplayer (co-op lägena)??


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hmm.. En bra recension av Fear 3.. Lite otippat, kanske är bra trots allt.

Medlem

Hahahah, älskade första bilden med texten "Vardag på FZ-redaktionen: Det är matdags för Calle"

Medlem

Låter bra! Tack Mats

Medlem

Innan ja läste recensionen trodde ja på en solklar 3:a, men efter en stund insåg man ju faktiskt att de va en rättså positiv recension, o sen en 4:a som pricken över i:et.

Nice hoppades verkligen på att detta skulle bli bra, även om ja kanske inte riktigt trodde på att Blir nog ett köp på en rea någongång för riktigt 450kr är ja inte beredda att betala för en linjär shooter, även om den är över average. De e ju inte riktigt som o köpa typ Mass Effect, Fallout eller andra spel som har massor med speltimmar, men för en 250kr-300kr så slår ja antagligen till.

Btw missade ja de ellr cirkus hur många speltimmar är de?

edit: Serious, kostar bara 270kr på Dustinhome

Medlem

Saknar också recension av coop läget

Moderator | Testpilot

Tack Mats, detta gör så jag köper spelet!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Co-op (speciellt Contractions och F**king run) lovordas utav recensenter på uk/us sidor, dem talar sig hesa om det.
Skulle uppskatta att man åtminstånde nämner det i recensionen.. även mer som t.e.x att spelet stödjer full co-op kampanj både online och offline split-screen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tycker det fattas lite info i recensionen.
Man kan väl spela 2 olika snubbar el? Om jag fattar det rätt låser man upp den andra efter man spelat igenom det en gång om man kör singelplayer. En är mera baserad på vapen och en lite mera på magi
Är det co-op i pc versionen?
Dom har väl 2 lite speciella mp lägen?

Hade gärna väntat 2-3 dar på en mera utförlig recension

Medlem

Tyckte det var riktigt jävla dåligt själv, inget för mig helt enkelt.

Medlem
Skrivet av ReCG:

Tyckte det var riktigt jävla dåligt själv, inget för mig helt enkelt.

+ 1

Medlem

Underligt att spelet får ett så pass bra betyg när en av de grundläggande byggstenarna (och poängen med hela serien) kritiseras så hårt.

Själv förväntar jag mig lite mer av F.E.A.R. än den gamla trötta Doom-3-formeln som spelets skrämselmoment verkar bestå av.

Medlem

Hade allt fixat, köpt fear 3 och hade datorn väntades på posten, kommer dit han lägger fram de två paketen och säger 12000kr tack visade sig att nån nisse på komplett hade satt samma pris på båda paketen när ett skulle kostat noll och det andra 6200kr *bygger eget* nu får jag snällt vänta till måndag argh

Medlem

Säkert bra på konsoll men fyfan vilken dålig port till PC!

Medlem

Tycker det ser skittråkigt ut. Älskade 1:an det va orginellt. Men nu verkar det som dem bara fortsätter med samma sak hela tiden.

Medlem

Det jag inte riktigt fick plats med var förstås multiplayer. Skippade det eftersom jag spelat ytterst lite på ett event för någon månad sedan. Men jag kan rapportera att av de lilla jag sett så är det skitkul. Co-op genom hela spelet (där den ena spelar som Fettel och kan besätta folk m m), samt ett antal co-oplägen (som jag har skrivit om, minns inte om det var för FZ eller PC Gamer dock) där man samarbetar mot horderna av besatta, soldater och diverse oknytt. Samt förstås några deathmatch-lägen där man bland annat kan besätta fiendekroppar och sno deras vapen. En stor, rolig leklåda helt enkelt. Sedan hänger det som vanligt på hur många som faktiskt spelar online, men potentialen finns definitivt där.

Inaktiv
Skrivet av eCore:

Säkert bra på konsoll men fyfan vilken dålig port till PC!

Vad menar du? Bortsett från DRM och futtigt med options gällande grafiken så ser jag inga problem med det.

Ang recensionen så tycks den lite hastigt skriven - jag ser ett par grammatikgrodor.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Underligt att spelet får ett så pass bra betyg när en av de grundläggande byggstenarna (och poängen med hela serien) kritiseras så hårt.

Själv förväntar jag mig lite mer av F.E.A.R. än den gamla trötta Doom-3-formeln som spelets skrämselmoment verkar bestå av.

Det där kan man ju debattera, själv har jag alltid gillat Fear-spelen för deras intensiva strider, smarta AI och sköna slow motion-funktion. Skräcken har alltid varit en bisak i mina ögon, så därför uppskattar jag det här spelet. Är man ute efter ett spel man inte vågar spela med lampan släckt bör man dock titta efter något annat. Vi har lite olika utgångspunkter, bara.

Medlem

"F.E.A.R. 3 kan inte installeras än eftersom det inte har släppts" Vafan är det här för jävla skit? Jag har ju spelet framför mig!

Medlem

Trodde spelet skulle få dålig kritik tbh.
Kan tänka mig att testa spelet hos en kompis som kommer skaffa det, men är ändå beredd på en besvikelse.
Only time will tell


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Det är ett ruskigt spel! jag kissar ner mig bara jag tittar på exefilen

Medlem

Mats, vore uppskattat om du då (efter svarat i tråden) kan klistra in det du skrev om co-op och mp så att folk som kanske bara är casual på FZ och läser recensionen och sen lämnar sidan, får reda på mp och co-op.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Det är väldigt dåligt på PC, ingen känsla alls!

*edit*

Och jag älskade F.E.A.R. 1 och 2

Medlem

ugh, bara jag som inte tycker om ordet "läbbigt"*, ska vara läskigt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vaddå har de andra spelen varit skräck? Det har jag missat, trodde det var dum FPS korridor action.

Medlem

Fear 3 är jättekonstig med musen. den har massa acceleration o smoothmouse o skit som förstör hela känslan o eller intresset att ens spela spelet.

123
Skriv svar