Master Chief förändras i Halo 4

Robot
Master Chief förändras i Halo 4

Förändringens vindar blåser för Halo-serien. I den fjärde delen kommer Master Chief inte längre vara samman man – vare sig fysiskt eller psykiskt.

#halo-4


Medlem
Master Chief förändras i Halo 4

Ny studio alltså? De kanske kan lyckas ändra i alla fall något med Halo som har varit exakt likadant sedan Combat Evolved.


signatur

Imperator

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Reize:

Ny studio alltså? De kanske kan lyckas ändra i alla fall något med Halo som har varit exakt likadant sedan Combat Evolved.

#Halo: Reach blev #Bungies sista spel. De har brutit med MS och har istället skrivit ett mångårigt kontrakt med Activision.


signatur
Medlem

Ny studio? Bungie har gjort Halo spelen med 343 Industries sedan Halo:CE


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Äntligen! om det är något Halo-serien behöver så är det förnyelse

Medlem
Skrivet av Muthoz:

Ny studio? Bungie har gjort Halo spelen med 343 Industries sedan Halo:CE

343 grundades 2007 för att ta över varumärket Halo som ägs av MS. Allt som har med Halo att göra måste nu mera gå genom 343 oavsett om det är film, spel eller böcker. 343 har Inte funnits sedan Halo: CE, däremot så är många anställda på 343 föredetta Bungie anställda.

Medlem

Master Chief gör en operation och blir Samus Aran!?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Remake till endast xbox? nää

Medlem

Alltså varför måste det här vara exklusivt.... :/ hade det funnits till pc hade jag spelat det. men nu blir det mjehh. Ännu mer iriterande är god of war. Grymt spel men man är tvungen att spela på konsoll. känns som att köra en 500 hästars sportbil på en go-cart bana (i metaforen är spelet sportbilen)

Medlem

Remake av orginalet OMFG say what?! NOOOOEEES!!!!!!!!


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Reize:

Ny studio alltså? De kanske kan lyckas ändra i alla fall något med Halo som har varit exakt likadant sedan Combat Evolved.

Får man fråga vad som har varit exakt likadant sen CE?

Medlem

Äntligen! Är så trött på samma koncept som dom haft. Efter Halo 3 blev jag riktigt trött på det, hoppas dom i stort sätt ändrar hela spelsättet. Skulle vara awesome.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av bellyman:

Äntligen! Är så trött på samma koncept som dom haft. Efter Halo 3 blev jag riktigt trött på det, hoppas dom i stort sätt ändrar hela spelsättet. Skulle vara awesome.

Detsamma, jag är en stor Halo fan, men tröttnade på serien efter 3an med. Hade det inte varit för online multiplayern i Halo 3 (bästa genom tiderna imo ) så hade 3an blivit en stor besvikelse imo.

Hoppas dom lyckas göra Halo lika fräscht som Combat Evolved var vid release, spelet revolutionerade fps genren ju xD!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Låter trevligt
Halo 1-3 + ODST var grymma men blev lite väl tjatigt på slutet, nu behövs något nytt som passar en ny generation konsoler och spel.

Större banor, fler spelare, smartare AI, massiva fordon, hårdare hjälte, nya inslag, vad som än erbjuds hoppas jag bara de går sin egen väg och inte försöker göra som Reach, kopiera CoD/Crysis/Vad som än är populärt, sådant dödar bara serien.

Gärna förbättringar på många plan tack...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser mer fram emot remaket än fyran


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

Halo tills jag dör!

Medlem

All love master chief why change him. Näe men en liten ändring kan aldrig skada (HOPPAS JAG ) HALO FOR THE WIN!

Medlem

Jag är lite orolig... man förändrar inte en karaktär under en direkt uppföljare och kommer undan med det. I alla fall inte ofta, vi får väl se hur det går. Själv tycker jag att Master Chief gärna får vara som han brukar. Vi hade tillräckligt med andra personligheter i Halo: Reach.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar