Activision registrerar Goldeneye Reloaded

Robot
Activision registrerar Goldeneye Reloaded

Xbox 360- och Playstation 3-konvertering av Wii-nyversionen av Nintendo 64-klassikern? Puh.

#activision


Medlem
Activision registrerar Goldeneye Reloaded

Jag hoppas personligen på allihopa. en nyversion av n64 spelet som är trogen orginalet hade varit <3 och att porta wii spelet till ps3/360 hade också varit <3, jag hade då köpt det igen. och ett till bra 3DS spel hade varit <3.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Jävligt tarvliga domäner


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag skulle vilja ha en ren portning av N64-versionen.
Jag tycker inte att det "nya" Wii-spelet ser lika bra ut, men har förstås inte testat det.

Medlem

Men kom på nått nytt nu för fan! Inte nog med att Hollywood ska göra massa remakes på filmer som inte behöver remakes, nu börjar det komma massa remakes på spel med. Sluta!!!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jag hoppas personligen på allihopa. en nyversion av n64 spelet som är trogen orginalet hade varit <3 och att porta wii spelet till ps3/360 hade också varit <3, jag hade då köpt det igen. och ett till bra 3DS spel hade varit <3.

Vad betyder krumelur-3orna?

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av PcKaffe:

Jag hoppas personligen på allihopa. en nyversion av n64 spelet som är trogen orginalet hade varit <3 och att porta wii spelet till ps3/360 hade också varit <3, jag hade då köpt det igen. och ett till bra 3DS spel hade varit <3.

Vad betyder krumelur-3orna?

Det är ett liggande hjärta ^^


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag hoppas det är en remake av Wii versionen för PS3/360, har velat ha det sedan jag såg Wii versionen, tycket det såg roligt och snyggt ut


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

NEEEEJ!
Mjölkning påbörjas!


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Tvivlar på att Golden Eye nånsin kommer till nåt annat än Nintendos egna konsoler. Nintendo eller Reggie har ju sagt förut att de gör allt för att juridiskt ha egenrätt på "Golden Eye".

Medlem

wii versionen var ju skitdålig. ingen känsla alls. ljusår från originalet!

Medlem
Skrivet av Corp!:

Tvivlar på att Golden Eye nånsin kommer till nåt annat än Nintendos egna konsoler. Nintendo eller Reggie har ju sagt förut att de gör allt för att juridiskt ha egenrätt på "Golden Eye".

Jäkligt synd, då dem misslyckas totalt med att göra något utav nämnda rättigheter...

Synd också att activision är dem som ska skapa spelen, kan inte bli annat än skit, tyvärr....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Man kan ju hoppas på en bra PC-version med bra multiplayer... Men troligen blir det en dålig PC-port med dålig multiplayer.

Medlem

För dom som inte har testat den än så finns ju alltid GoldenEye: Source som är en väldigt bra remake. Hade riktigt kul med den när jag lanade med polarna

Vi får se vad GoldenEye reloaded har att erbjuda, jag ställer mig dock skeptisk än så länge.

Medlem

Jag är väldigt skeptisk när det står Activision, dom har ju redan lyckats ta död på det mesta dom lägger vantarna på -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Jag hoppas personligen på allihopa. en nyversion av n64 spelet som är trogen orginalet hade varit <3 och att porta wii spelet till ps3/360 hade också varit <3, jag hade då köpt det igen. och ett till bra 3DS spel hade varit <3.

Håller helt med, det vore grymt!
Men vi känner Activision, i bästa fall får man en portning av Wii versionen fast med killstreaks och liknande dynga för att locka fler casuals

1
Skriv svar