Uncharted 3: Drakes Deception

Robot
Uncharted 3: Drakes Deception

"Ju mer vi är tillsammans…" heter det ju. Men i Uncharted 3 trivs du bäst i ditt eget sällskap. FZ kikar närmare på årets stora äventyr och provar på dess multiplayer.

#naughty-dog, #uncharted-drakes-fortune, #uncharted-2-among-thieves, #uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted 3: Drakes Deception

Day One Buy.

Medlem

Day One Buy.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Medlem
Medlem

Jösses.. Först är det CoD vs BF grill och nu är det one-line-spam i kommentarsfältet. Det är inte så att jag inte håller med.. Jag kommer absolut köpa spelet dag 1 men lite mer kreativa kommentarer hade ju varit härligt att läsa!

Förövrigt: Bra skriven förhandstitt! Bara att vänta och hoppas på ett till legendariskt spel av Naughty Dog!

Medlem

must..resist..
DAY TWO BUY
utmärkt skrivet av Fredrik förresten


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Måste ha det. Uncharted är fantastiskt. Kommer inte ens testa multiplayern.
Men jag följer trenden och: Day One Buy.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Year Two Buy.

Medlem

Ett av de fåtal spel nuförtiden man faktiskt kan köpa för singleplayer.

Medlem

Synd att det bara släpps till ps3 annars hade jag köpt det.

Medlem

blir ett köp, det e ju trots allt bra spel. Men kan fortfarande inte förstå varför recensenter dreglar över dessa spel.
Nu menar jag inte direkt FZ utan mer ign och gt.

Medlem

Tvåan var grymt bra, perfekt att lira tillsammans med sambon - som en äventyrsfilm fast bättre.

Medlem

Jag köper en PS3:a enkom för den här lilla serien, och Restistance, och Kill Zone, och Heavy Rain, hmm, det blev många titlar på en gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har väl kommit 30% eller så på 2an, och tog en paus för det blev lite mycket upprepning.

En del av 3an verkar också som att nu kan man Drakes äventyr lite. Det blir en sjunkande båt istället för ett tåg som hänger utför en klippa, lite andra objekt men att man känner igen sig lite för mycket är jag rädd för.

Men man får väl se om man kör klart 2an om det känns lockande med mer. Men inget online, bara single player för min del.

Medlem

Ett av årets mest solklara dag 1-köp!

Medlem

Enkelt köp och multiplayer ser jag mer som en bonus.

Medlem

November buy.

Medlem
Medlem

Vågar man vänta på en GOTY-utgåva med alla tre i en snygg och prisvärd bundle?

Medlem

Never buy.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tveklöst ett köp från första dagen.
Vad är det som är så svårt att förstå varför IGN och GT dreglar över Uncharted när det tveklöst är det bästa PS3-only spelet? Inget annat spel har så fängslande singleplayer som Uncharted 2 och inget annat spel till konsol kan mäta sig grafiskt heller.

Medlem
Skrivet av Höglund:

Vågar man vänta på en GOTY-utgåva med alla tre i en snygg och prisvärd bundle?

GOTY-utgåva med alla 3 tvivlar jag på, men det kommer en bundle med ettan och tvåan nästa månad. Har du inte spelat dom så tveka in!

Medlem

When i get a PS3 day buy.

1
Skriv svar