Medlem
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Elmoth:

Herregud!!! Man klagade på att det var dålig grafik i DNF men detta spel får ingen kritik fast det fortfarande ser ut som första spelet!!!

Jadu!, Kan ju alltid bero på att DNF sög balle. och detta spel var faktiskt bra?
gameplay över grafik.

Jag märkte aldrig att det sög!? min balle va orörd hela tiden under spelet?

En Smartass.... det finns alltid sånna personer T_T


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av mosoloa1:

ugh, bara jag som inte tycker om ordet "lebbigt", ska vara läskigt!

Är det "lebbigt" du menar skrattar jag annars ......

oh! Menar självklart slangordet läbbigt.

Men "Lebbigt" kan med va lite kul ibland he he

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Elmoth:

Herregud!!! Man klagade på att det var dålig grafik i DNF men detta spel får ingen kritik fast det fortfarande ser ut som första spelet!!!

Jadu!, Kan ju alltid bero på att DNF sög balle. och detta spel var faktiskt bra?
gameplay över grafik.

Jag märkte aldrig att det sög!? min balle va orörd hela tiden under spelet?

En Smartass.... det finns alltid sånna personer T_T

Ja men det är lika kul varje gång

Medlem
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Elmoth:

Herregud!!! Man klagade på att det var dålig grafik i DNF men detta spel får ingen kritik fast det fortfarande ser ut som första spelet!!!

Jadu!, Kan ju alltid bero på att DNF sög balle. och detta spel var faktiskt bra?
gameplay över grafik.

Jag märkte aldrig att det sög!? min balle va orörd hela tiden under spelet?

En Smartass.... det finns alltid sånna personer T_T

Ja men det är lika kul varje gång

Mjo, kanske det lilla Pojk ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Riktigt uselt på pc.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Elmoth:

Herregud!!! Man klagade på att det var dålig grafik i DNF men detta spel får ingen kritik fast det fortfarande ser ut som första spelet!!!

Jadu!, Kan ju alltid bero på att DNF sög balle. och detta spel var faktiskt bra?
gameplay över grafik.

Jag märkte aldrig att det sög!? min balle va orörd hela tiden under spelet?

En Smartass.... det finns alltid sånna personer T_T

Det va länge sen nån kalla mig ! TACK

Ja men det är lika kul varje gång

Mjo, kanske det lilla Pojk ;p

Inaktiv

hmm .. jag spelar fear 1 nu ..va nån rea på steam .. så man fick både ettan och tvåan + några dlc för 99kr .. gillar det än så länge .. men svårt ..daterad grafik ja, men väldigt snygg ljussättning.. och ai'n är ljusår smartare än dom flesta andra spel där dom bara gömmer sig bakom en låda och poppar upp på samma ställe igen ..

Inaktiv

signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Kul video! Garvade son f-n!!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av frunk:

ännu ett spel som har förstörts.

*skräckmomenten är ett skämt. ( jag hade konstant gåshud i åtminstone ettan)
*shooterdelen är även det ett stort meh'. man kan rusha igenom varenda jävla sekvens och gömma sig bakom en papplåda i några sekunder för att återhämta sig. *zzZZZ* - jag spenderade mer tid på att hoppa mellan olika vapen än att döda folk.
*Slow-mo är helt menlöst. speciellt nu med autoheal.
*coversystemet är även det totalt menlöst, att ducka bakom saker funkar lika bra
*kontrollerna, verkligen? vad är det för tomte som placerar "bakåt" innan "framåt" på bindmenyn?
*challenges? totalt pointless.

Oj, någon har en fis på tvären. Det var inga direkt konstruktiva klagomål, mest bara "det suger, gör si, det är värdelöst, gnäll gnäll".

Tråkigt att se.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Hmm.. En bra recension av Fear 3.. Lite otippat, kanske är bra trots allt.

Medioker shooter som, förutom en bana, inte har ett skit skräck längre. Ful grafik som ser som den kom från 2007-2008 (nej, allt handlar inte bara om grafik men skall man tävla med COD så får man fan iallafall se lika bra ut..).

Epic fail hur man än ser på det.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Elmoth:

Herregud!!! Man klagade på att det var dålig grafik i DNF men detta spel får ingen kritik fast det fortfarande ser ut som första spelet!!!

Jadu!, Kan ju alltid bero på att DNF sög balle. och detta spel var faktiskt bra?
gameplay över grafik.

Jag märkte aldrig att det sög!? min balle va orörd hela tiden under spelet?

Orörd innan spelet, under spelet och efter spelet.. eller hur? Självbefläckelse räknas inte.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av frunk:

ännu ett spel som har förstörts.

*skräckmomenten är ett skämt. ( jag hade konstant gåshud i åtminstone ettan)
*shooterdelen är även det ett stort meh'. man kan rusha igenom varenda jävla sekvens och gömma sig bakom en papplåda i några sekunder för att återhämta sig. *zzZZZ* - jag spenderade mer tid på att hoppa mellan olika vapen än att döda folk.
*Slow-mo är helt menlöst. speciellt nu med autoheal.
*coversystemet är även det totalt menlöst, att ducka bakom saker funkar lika bra
*kontrollerna, verkligen? vad är det för tomte som placerar "bakåt" innan "framåt" på bindmenyn?
*challenges? totalt pointless.

Oj, någon har en fis på tvären. Det var inga direkt konstruktiva klagomål, mest bara "det suger, gör si, det är värdelöst, gnäll gnäll".

Tråkigt att se.

Var ser du att det barar står "det suger"? Han har både beskrivit vad som är dåligt och varför det är så. Dessutom har han rätt.

Låter som du är lite sur för att du hostade upp 500 spänn för den här skiten. U mad much, bro?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Lilla flicka "Ja du är en flicka nu"
FEAR är ett skräck spel, eller '"var", är lite tamt nu, för att locka mer spelare, för att Första allafall var ganska läskigt och många personer ballade ut när dom spelade det, så dom förlorade kunder må säga.

Vad kollar man i ett skräck spel?, jo, hur läskigt det är.
Inte på grafiken, men dom kunde ha satt det som minus att det var lite halvdant, med tanke på hur länge sen första fear släpptes.

Men, DNF.
14 år i development, och har haft några månader på sig nu att piffa upp grafik och andra saker
14 år..... och , är Jävligt "fult", .. okay inte fult, men, man förväntade sig lite mera, och dom har gjort det så konsollanpassat, "2k games - We're Halo Derp!", No you're not T_T
det är många saker som DNF lackar på. Grafik, Gameplay, För få skämt, och.. Bajs?.. C'mon... Det var lite för långt, även för duke.
Linjärt... Jag säger inte att alla linjära spel är dåliga, Det är okay att dom är linjära om dom "gottgör" för det. T.ex. som Red Faction Armageddon som släpptes nyligen.
Ganska linjärt!, men Gameplayen Var så extremt roligt!, så mycket destruction och blod!, så det var okay att spelet var linjärt.

Men med Duke... Inte precis mycket som "gottgörde" det precis. det var ett halvdant shooter. som inte var Duke överhuvudtaget. dom kunde lika gärna ha tagit Master Chief, och kallat det Master Chief Forever, för.. 2 vapen?, C'mon, Duke kan bära 40 vapen om han vill! D:
Och han var lika stumm som John "Master Chief"
Too few one liners T_T
Not enough blood on his hands
too much scripted events.
För linjärt, och inget som gottgörde det.

men typ det ända som F.E.A.R 3 lackar på, är Skräckinslaget. och lite outdated grafik, men för övrigt är det ett bra spel "Ser det ut som"...

Hehe! Känns som du har copy+paste'at lite från John "Totalbiscuit" Bain!

Medlem
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av Godofcheese:

Lilla flicka "Ja du är en flicka nu"
FEAR är ett skräck spel, eller '"var", är lite tamt nu, för att locka mer spelare, för att Första allafall var ganska läskigt och många personer ballade ut när dom spelade det, så dom förlorade kunder må säga.

Vad kollar man i ett skräck spel?, jo, hur läskigt det är.
Inte på grafiken, men dom kunde ha satt det som minus att det var lite halvdant, med tanke på hur länge sen första fear släpptes.

Men, DNF.
14 år i development, och har haft några månader på sig nu att piffa upp grafik och andra saker
14 år..... och , är Jävligt "fult", .. okay inte fult, men, man förväntade sig lite mera, och dom har gjort det så konsollanpassat, "2k games - We're Halo Derp!", No you're not T_T
det är många saker som DNF lackar på. Grafik, Gameplay, För få skämt, och.. Bajs?.. C'mon... Det var lite för långt, även för duke.
Linjärt... Jag säger inte att alla linjära spel är dåliga, Det är okay att dom är linjära om dom "gottgör" för det. T.ex. som Red Faction Armageddon som släpptes nyligen.
Ganska linjärt!, men Gameplayen Var så extremt roligt!, så mycket destruction och blod!, så det var okay att spelet var linjärt.

Men med Duke... Inte precis mycket som "gottgörde" det precis. det var ett halvdant shooter. som inte var Duke överhuvudtaget. dom kunde lika gärna ha tagit Master Chief, och kallat det Master Chief Forever, för.. 2 vapen?, C'mon, Duke kan bära 40 vapen om han vill! D:
Och han var lika stumm som John "Master Chief"
Too few one liners T_T
Not enough blood on his hands
too much scripted events.
För linjärt, och inget som gottgörde det.

men typ det ända som F.E.A.R 3 lackar på, är Skräckinslaget. och lite outdated grafik, men för övrigt är det ett bra spel "Ser det ut som"...

Hehe! Känns som du har copy+paste'at lite från John "Totalbiscuit" Bain!

Nedå!
Det känns ganska lika xd... det har du rätt i
men har inte snott av honom precis, great minds share same opinions/thoughts?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

123
Skriv svar