Pånyttfödd kärlek

Flakmonkey
Pånyttfödd kärlek

För nästa 10 år sedan blev jag förälskad i Fumito Uedas fantastiska Playstation 2-spel #ICO och 4 år senare fick jag samma härliga känsla då jag tog mig an "uppföljaren" #Shadow of the Colossus. Det är därför inte någon större hemlighet att hans nästa titel #The Last Guardian står högst upp på min vill ha-lista men innan det släpps kommer vi alla få chansen att stifta bekantskap med mina två gamla kärlekar då Sony släpper HD-varianter av de två föregångarna.

Jag brukar normalt vara lite skeptiskt till såna här nya versioner, speciellt efter att det blev en sån inflation av dem efter God of War-samlingen, men bara några sekunder in i de nya trailersarna så kan jag bara konstatera att jag är kär på nytt...

#blogg

Jag är kär på nytt

Tips att ta efter, jag har placerat motionscykeln framför min tv, spelar Primal och Jak & Daxter medan man förbränner!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

60 fps, är vad jag tänker rent spontant. Sen, efter att ha läst vad TiT skrev, så tror jag att jag älskar honom. Jag älskar dig, TiT. Må din motionscykel stå dig bi i alla väder!

Flakmonkey

Haha ja kan du kombinera träningen med gaming så är det ju det bästa från två bra världar helt klart. Bara att ösa på!

Sen 60fps är ju det man ser fram mest emot med remakesen... Hoppas också på lite roliga behind the scenes filmer som man fick med gow-samlingen

1
Skriv svar