Tolv minuter från nya Deus Ex

Robot
Tolv minuter från nya Deus Ex

Att vara cybernetisk i Shanghai är något du kanske måste i framtiden, annars blir det svårt.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos


Medlem
Tolv minuter från nya Deus Ex

geif me naow!

Medlem
Medlem

Ser ut att lida av stor konsolitis.... får väl se om det kan vara nåt?

Medlem

Gillar denna titel starkt. Tuvärr kommer jag köpa BF3, SWTOR, Skyrim och Dead Island innan, får se om det blir några slantar över

Medlem

Åh jag älskar detta, har saknat Deus Ex!


signatur

Meep!

Medlem

svårt att koncentrera sig när hans favorit ljud är "Ah eh ah" ...

Medlem
Skrivet av chill744:

svårt att koncentrera sig när hans favorit ljud är "Ah eh ah" ...

det är inte bara du

Ish
Medlem

Detta får nog bli en tidig födelsedagspresent till mig själv oavsett ekonomiskt läge.
[whine] Man kan ju tycka att någon som bott i ett engelsktalande land vore bättre på spårket Och varför måste de alltid visa på konsol, jag vill ju se hur det ser ut med högsta grafik!

edit/ Jag är ju fan bättre på Engelska.. Samma med alla fransk-kanadensera xD


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Det gäller att passa sig för "zicuriti-butts".

Inaktiv

Ser väldigt trevligt ut. Nu är det bara att vänta på release och inköp för min del.

Inte ens nåt blod på golvet efter "Baraka" svärden? :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Två saker stör mig;
Allt man kan använda är highlightat, hemliga gångar, ventiler, lyftbara lådor, till och med biten vägg man kan slå sönder. Nu vet jag att man kan stänga av highlighting, vilket jag kommer göra, men hur blir det då med alla ovan nämnda grejer? Kommer man inte se den där förstörbara väggen, vilka lådor man kan lyfta ( det finns ju en del) osv.

Sedan är det väldigt fult att skärmen blir svart för ett ögonblick som för att ladda varje gång man initierar en närstrids-takedown. Det strider mot det där nyckelordet som hela DX-serien bygger på, "inlevelse".


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Två saker stör mig;
Allt man kan använda är highlightat, hemliga gångar, ventiler, lyftbara lådor, till och med biten vägg man kan slå sönder. Nu vet jag att man kan stänga av highlighting, vilket jag kommer göra, men hur blir det då med alla ovan nämnda grejer? Kommer man inte se den där förstörbara väggen, vilka lådor man kan lyfta ( det finns ju en del) osv.

Sedan är det väldigt fult att skärmen blir svart för ett ögonblick som för att ladda varje gång man initierar en närstrids-takedown. Det strider mot det där nyckelordet som hela DX-serien bygger på, "inlevelse".

man kommer kunna välja bort highlighting och även objective mark i menyn om man vill:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Reize:

Två saker stör mig;
Allt man kan använda är highlightat, hemliga gångar, ventiler, lyftbara lådor, till och med biten vägg man kan slå sönder. Nu vet jag att man kan stänga av highlighting, vilket jag kommer göra, men hur blir det då med alla ovan nämnda grejer? Kommer man inte se den där förstörbara väggen, vilka lådor man kan lyfta ( det finns ju en del) osv.

Sedan är det väldigt fult att skärmen blir svart för ett ögonblick som för att ladda varje gång man initierar en närstrids-takedown. Det strider mot det där nyckelordet som hela DX-serien bygger på, "inlevelse".

man kommer kunna välja bort highlighting och även objective mark i menyn om man vill:)

Om du läst min kommentar så hade du sett att jag vet det. Det jag är skeptisk mot är: Hur skall vi som väljer bort highlighting veta vilken vägg vi kan slå sönder, vilka lådor som går att lyfta bort osv.? Av videon att döma fanns det inga tecken på att den där väggen var förstörbar frånsett highlightingen...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av bionicman:
Skrivet av Reize:

Två saker stör mig;
Allt man kan använda är highlightat, hemliga gångar, ventiler, lyftbara lådor, till och med biten vägg man kan slå sönder. Nu vet jag att man kan stänga av highlighting, vilket jag kommer göra, men hur blir det då med alla ovan nämnda grejer? Kommer man inte se den där förstörbara väggen, vilka lådor man kan lyfta ( det finns ju en del) osv.

Sedan är det väldigt fult att skärmen blir svart för ett ögonblick som för att ladda varje gång man initierar en närstrids-takedown. Det strider mot det där nyckelordet som hela DX-serien bygger på, "inlevelse".

man kommer kunna välja bort highlighting och även objective mark i menyn om man vill:)

Om du läst min kommentar så hade du sett att jag vet det. Det jag är skeptisk mot är: Hur skall vi som väljer bort highlighting veta vilken vägg vi kan slå sönder, vilka lådor som går att lyfta bort osv.? Av videon att döma fanns det inga tecken på att den där väggen var förstörbar frånsett highlightingen...

Om du kollar igen så kommer du se en liten spricka i väggen som visar att man kan slå sönder den.

Medlem

Det ser skitnice ut men om det skulle vara multiplayer, tdm, etc. då skulle det äga

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Det ser skitnice ut men om det skulle vara multiplayer, tdm, etc. då skulle det äga

Hahaha i Deus Ex? Nej tack!


signatur

Imperator

Medlem

Var det bara jag som störde mig något offantligt på AIn?

Han slår ihjäl en vakt, men ingen kommer och letar efter vakten.
Han lyfter en hel godiskiosk men tjejen som sitter på bänken i närheten märker inte ett skvatt när han hoppar upp på den.
När larmet väl går så skjuter han fritt ihjäl vakterna och går sedan in i hissen som leder till det viktiga rummet...
Lärde de sig ingenting av Theif?

1
Skriv svar