Medlem
Ujujuj

Fick besked från Nackademins Digital Graphics nu. Jag blev antagen! Say what tänkte jag, alla andra var ju SJUKT mycket bättre än mig. Trodde inte ens att jag skulle komma på reservplats efter att ha sett andras arbetsprover.

Konundrum: Jag vill gå på Future Games, och jag tror att jag har fått en plats erbjuden på deras "Agil Certifierad Projektledare". Rolighetsmässigt = Nackademin. Vad som jag faktiskt vill arbeta med = Future Games. Inte för att jag drömt om att bli projektledare, men ett år på det, plus att ha lite förtur till ansökan till Speldesign = Jobb/Indiespel/Karriär/Drömmar.

Mitt huvud slår bakut. Får vänta tills Future Games hör av sig innan jag vet hur det blir.

Trots allt är Nackademin något jag drömt om sedan jag var ung och såg Little Nemo. MEN, det är spelen jag spelar, och det är där jag har sjuttiotusenfemhundrasextiotvå åsikter som florerar.

#blogg

Medlem
Ujujuj

Grattis!

Medlem

Grattis!
Ifall det blir ett positivt svar från Future Games så ännu mer grattis.
Det är lyx att kunna välja sin drömframtid.


signatur

Du kan bli precis vad du vill, Simon! You can do it, yeah! Jag hejar på dig, världen ligger för dina fötter! Inget kan stoppa dig nu! Du är bäst!

...
...
...

Okej, jag måste sluta kolla på Karate Kid-filmer mitt i veckan. ;_;

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Du kan bli precis vad du vill, Simon! You can do it, yeah! Jag hejar på dig, världen ligger för dina fötter! Inget kan stoppa dig nu! Du är bäst!

...
...
...

Okej, jag måste sluta kolla på Karate Kid-filmer mitt i veckan. ;_;


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

noaxark:
"I'll be the hero that you're dreaming of!" Klassisk låt, gillar hans subtila dans-moves i slutet!

Medlem

Grattis för tusan!

1
Skriv svar