Medlem
PM

Hittar fasiken inte längre vart man läser sina PM. Någon som har ett "one klick tip" än att skriva in http://www.fz.se/hem/meddelanden/ i webbläsaren?


signatur

Det var detta...

Medlem

Fjärde symbolen från höger i "baren" längst upp på sidan (under sökfältet).

Skägg.
10 Chambers

Från vänster? Brevet helt enkelt.


signatur

Men hur gör man om man måste Faxa någon?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:

Men hur gör man om man måste Faxa någon?

Jag blev faktiskt förvånad när jag skulle faxa häromdagen, Egmont Tidskrifter har inte någon!


signatur
Medlem

Tack!

Lite svårt att se det lite gråa framför den svarta bakgrunden. Vet man vart det finns så tycker man inte alls den är svår att upptäcka men innan jag hittade den var det stört omöjligt.

Jo, jag har fräscha nya glasögon


signatur

Det var detta...

Medlem

Den lyser ju upp fint när man har fått ett pm! Då går det ju knappast att missa den?

Antikvitet
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Traveller in time:

Men hur gör man om man måste Faxa någon?

Jag blev faktiskt förvånad när jag skulle faxa häromdagen, Egmont Tidskrifter har inte någon!

Alla skrivare har ju faxfunktion? Vad dillar du om?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers

Det var vad repan sa, och för att faxa måste du väl vara kopplad på telenätet?


signatur
Antikvitet

Nja, skrivarna är kopplade till en skrivarserver och antingen är den kopplad till telenätet eller så kan den faxa via nätet och någon faxväxel.

Oavsett vilket: Såklart det finns faxar. Hur hade jag annars kunnat kommunicera med min personal?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Nja, skrivarna är kopplade till en skrivarserver och antingen är den kopplad till telenätet eller så kan den faxa via nätet och någon faxväxel.

Oavsett vilket: Såklart det finns faxar. Hur hade jag annars kunnat kommunicera med min personal?

Sant, att vara landsförvisad gör ju saker och ting lite mer komplicerade. Den egentliga frågan är väl hur fasiken du hittade en fax i Inre Långtbortistan?


signatur

FoxIt?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Usch, ingen sådan stenåldersjargong här inte, FZ måste visa framfötterna och typ skapa plats för den virtuella matrisskrivaren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar