GC: Diablo 3 på Gamescom

Robot
GC: Diablo 3 på Gamescom

Blizzard polska kontor bekräftar att helvetet besöker den tyska spelmässan.

#diablo-iii, #starcraft-2-heart-of-the-swarm, #world-of-warcraft


zsm
Medlem
GC: Diablo 3 på Gamescom

Så less på teasers. Släpp spelet för fan så jag kan ta och ägna mig åt riktig escapism. >_<

Ish
Medlem

Till #1

Blizzard är mästare på hypa sina spel, what else is new liksom


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Aye, blir fan småtokig. Sitter och kör igenom Diablo 1 just nu, musiken i katakomberna och caves är fan sjukt underskattade.. Tristram musiken i all ära, men stämningen i katakbomerna är ballscrushingawesome

.. ville ha dibbe treee...

Medlem

När det gäller matkultur skulle man även skämtsamt kunna säga att Calle inte vet vad han snackar om.

Sauerkraut, grovt bröd och tysk kryddkorv är ju något av det finaste vår jord har att erbjuda.

Inaktiv

Snart kommer en riktig spelmässa. Gamescom är mycket bättre än E3!
Jag undrar vad mer man får se...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Gamescom? Slutet på Juli?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Snart kommer en riktig spelmässa. Gamescom är mycket bättre än E3!
Jag undrar vad mer man får se...

Du kommer att få se Tera online ^^) väntat på detta spel i snart 4 år, kommer bli sjukt awesome, synd bara att Europa alltid håller käft om spel från Korea -.-"

Medlem

Om det kommer information om när det faktiskt kommer att släppas så är ju det ypperligt, men mer information är ju också trevligt. Om man spontant kom fram till att WoW var ett stort misstag och omedelbart stängde ner det så vore det dock den bästa nyheten av alla, men det känns "osannolikt".

Medlem
Skrivet av Mykee:

Aye, blir fan småtokig. Sitter och kör igenom Diablo 1 just nu, musiken i katakomberna och caves är fan sjukt underskattade.. Tristram musiken i all ära, men stämningen i katakbomerna är ballscrushingawesome

.. ville ha dibbe treee...

Funderar själv på att tillägna kvällen till D2.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Antagligen får vi veta när closed betan räknas börja, men inte tror jag vi får veta när det släpps. Tror dom sparar det till BlizzCon

Medlem

Vad är det för fel på Sauerkraut?


signatur

Meep!

Medlem

Diablo 3 kommer bli otroligt bra. Har kollat igenom BlizzCon 2010 nyligen och all tid Blizzard lägger ner på att perfektionera detaljer är imponerande. Sitter och spelar D2 nu igen för fick sådant rus efter Hack n Slash. Tyvärr finns det inget som har tagit tronen från D2 för mig under alla dessa år.

Medlem

Ska bli trevligt. Diablo 3 har gått upp och ner på min hype-o-meter det senaste året. Är lite nervös, men förväntansfull.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:

När det gäller matkultur skulle man även skämtsamt kunna säga att Calle inte vet vad han snackar om.

Sauerkraut, grovt bröd och tysk kryddkorv är ju något av det finaste vår jord har att erbjuda.

haha va? jag fattar nada.
men d3 på gamescom kommer bli epic! boka boka boka!

Medlem
Skrivet av zsm:

Så less på teasers. Släpp spelet för fan så jag kan ta och ägna mig åt riktig escapism. >_<

Håller med.. och det gäller inte bara D3.. man ser många stora spel på mässa efter mässa med nya teasers och filmer.. suck!

Medlem

Tyskt käk äger ju! England dock... fy 17, den endra bra maten man kan få där är om man går på en Indisk resturang...

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:

När det gäller matkultur skulle man även skämtsamt kunna säga att Calle inte vet vad han snackar om.

Sauerkraut, grovt bröd och tysk kryddkorv är ju något av det finaste vår jord har att erbjuda.

Eller hur! Tyskland tycker jag har bland den bästa maten Mmmmm... Weisswurst

Medlem

Oktoberfest >.<

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Aye, blir fan småtokig. Sitter och kör igenom Diablo 1 just nu, musiken i katakomberna och caves är fan sjukt underskattade.. Tristram musiken i all ära, men stämningen i katakbomerna är ballscrushingawesome

.. ville ha dibbe treee...

Diablo 1 är helt mästerligt. <3

1
Skriv svar