Onlinerollspelet The Chosen ute nu

Robot
Onlinerollspelet The Chosen ute nu

Gratis mmorpg med kinesisk touch – ladda hem och spela nu! Efter du spanat in FZ-filmen, förstås.

#the-chosen


Medlem
Onlinerollspelet The Chosen ute nu

Oj, det ser ut som att WoW har snott en tidsmaskin och åkt tillbaka till 90-talet och parat sig med Diablo...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Den där trailern gjorde att jag gick från "Vad är detta?" till "Uhm.... vad?", inte så mycket sagt alltså. Jag känner rent spontant att det inte är något som jag ens bryr mig om att testa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är nog ingen större skillnad mot alla andra kassa gratis-MMO's som finns.
Förstår inte varför det skrivs om just detta.

Medlem

Yeay änu fler värdelösa MMOs som alla är likadana.


signatur

Rwa?

Medlem

Ännu ett klonat mmo"rpg" som kör samma spelmotor som ett otal andra precis lika "unika" Asiatiska spel.

Jag börjar misstänka att det finns ett "Create a Game" kit för asiatiska mmo's där man bara pluggar in en ursäkt för att grinda (storyn) och ett par generiska modeller och texturer, sedan sköter programmet resten och spottar ur sig en färdig produkt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

På deras sida står det att klasserna är "Knife, Sword, Bow, Fan, Charm, and Flute"

Dvs. missade du en klass och gav fel namn på 2st.

Medlem
Skrivet av Vaarj:

På deras sida står det att klasserna är "Knife, Sword, Bow, Fan, Charm, and Flute"

Dvs. missade du en klass och gav fel namn på 2st.

Vad i... helvete! Om detta stämmer så får Sebastian Lind gärna förklara sig!

Skrivet av aesdana:
Skrivet av Vaarj:

På deras sida står det att klasserna är "Knife, Sword, Bow, Fan, Charm, and Flute"

Dvs. missade du en klass och gav fel namn på 2st.

Vad i... helvete! Om detta stämmer så får Sebastian Lind gärna förklara sig!

Va? Men i utvecklarnas egna pressmeddelande står det ju:

"Gameplay features an opportunity for endless customization on a foundation of six character classes — Sword, Blade, Flute, Fan, and Scroll."

Om det du säger stämmer så har de skrivit fel namn på klasserna. Sen tycks de ju i och för sig inte kunna räkna heller. Förvirrande, man tycker ju att de borde ha koll på sitt eget spel.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

text

Jag drev med Vaarj eftersom han gjorde en höna av en fjäder

Medlem

F2P MMo brukar sällan vara bra...


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Ha...
kollade runt lite på deras sida av ren nyfikenhet.

Att döma av deras guide är spelet så dåligt att dom kände det nödvändigt att inkludera ett botting system ingame, Kallat "Auto Combat".
Du kan välja vilka skills du ska använda, vilka mobs som ska anfallas, hur låg din hp ska gå innan du healar samt vad du lootar etc etc.

Fail.

Medlem

Vilken kass FPS dom verkar ha i videon... jag tycker herrn i nedanstående citat uttryckte sig klockrent:

Skrivet av DonGrif:

Oj, det ser ut som att WoW har snott en tidsmaskin och åkt tillbaka till 90-talet och parat sig med Diablo...

Medlem
Medlem

Well fz, får ni nå nys om när vindictus eu släpps posta det gärna

1
Skriv svar