Planetside 2 officiellt

Robot
Planetside 2 officiellt

Mer massivt rymdkrigande i Sonys regi, se första bilderna och trailern här.

#sony-online-entertainment, #planetside-2


Medlem
Planetside 2 officiellt

Vanu Sovereignty låter bäst, religiösa techno-freaks any day:)

Medlem

Ser jävligt bra ut, fan vad jag saknar min Cycler...

Mer MMO, ja, varför inte


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag älskade verkligen att spela Planetside på tiden då det begav sig. Det här kommer jag garanterat att roa mig med framöver, och givetvis återigen under NC-flagg!

Medlem

Klart det kommer till PS3, det är ju Sony som gör spelet. Konsolmarknaden är ju också klart större. Att spelet inte är en exclusive till PS3 är konstigt, även om orginalet var PC exklusivt.

Medlem

Hoppas de ger Terran en sån tuff minigun som de hade i ettan. Älskade den! Så gott att möra en fiende runt ett hörn och peppra han full med bly!

Medlem

Sweet, jag missade 1an tyvärr men har varit väldigt intresserad!
Blir spelet fritt från månadsavgifter så skaffar jag nog det här ifall det får bra kritik från Planetside fans


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Moffabertel:

Klart det kommer till PS3, det är ju Sony som gör spelet. Konsolmarknaden är ju också klart större. Att spelet inte är en exclusive till PS3 är konstigt, även om orginalet var PC exklusivt.

Inte alls konstigt. Dust 541 kommer dominera som MMOFPS på PS3an.

Skrivet av Javas:

Sweet, jag missade 1an tyvärr men har varit väldigt intresserad!
Blir spelet fritt från månadsavgifter så skaffar jag nog det här ifall det får bra kritik från Planetside fans

Tyvärr lär det vara månadsavgift. I alla fall till en början


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

zsm
Medlem

Med tanke på tidigare MMO-försök av SoE så ger jag möjligtvis det en snöbolls chans i helvetet... men knappast mer.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Moffabertel:

Klart det kommer till PS3, det är ju Sony som gör spelet. Konsolmarknaden är ju också klart större. Att spelet inte är en exclusive till PS3 är konstigt, även om orginalet var PC exklusivt.

Inte alls konstigt. Dust 541 kommer dominera som MMOFPS på PS3an.

Skrivet av Javas:

Sweet, jag missade 1an tyvärr men har varit väldigt intresserad!
Blir spelet fritt från månadsavgifter så skaffar jag nog det här ifall det får bra kritik från Planetside fans

Tyvärr lär det vara månadsavgift. I alla fall till en början

Hellre mikrotransaktioner tbh


signatur

Game long and prosper

Medlem

wohoo, älskade ettan! Free to play, micros, pay to play... I dont care, det här ska spelas!

Medlem

Terran Republic represent. Ni kan säga vad ni vill om era överlägsna vapen och fordon, NC och Vanu... men vi ser ändå 100% bättre ut i en rexo-armor än ni gör!

Medlem

Spännande! Ettan var ju riktigt kul om inte annat.

Medlem

Hoppas mycket på detta lir.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

GÖTT!!!! Blir Terran för mig del, samma som i ettan. Better red than dead.

Medlem

Vavava hur kan ni bli engagerade av det där? Ser ju sinnessjukt mediokert ut?!

Medlem

Därför att ettan var så jäkla kul att spela, även om det inte såg så mycket ut för världen.

Minns med glädje mina smygsessioner som Terran, försökte alltid ta livet av någon ensam stackars NC:are så jag kunde sno deras fantastiska hagelpistol :).

Medlem

Ser roligt ut!

Medlem

Nice! Ettan var riktigt bra!

Medlem

Ettan var ju nytänkande när det kom så detta blir spännande, hoppas på ps3 då min dator är klen

Medlem

Äntligen något att se fram emot, Planetside var verkligen unikt!
För den som vill ha nyheter om detta spel: http://www.planetside-universe.com/

Medlem

Missade Planetside när det begavs, är väldigt sugen på att testa detta.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Oh, nice! Gillade Planetside skarpt

Medlem

Man ser verkligen vart dem har fått sin inspiration ifrån.

Fonten är oförnekligen lik Transformers. Själva tvåan är något Lost Planet 2-esque.
Färgpaletten är identisk med Halo Reach, medans modelerna ser väldigt Bioware inspirerade, mass effect+SWTOR combination. Satellit sekvensen i början och sjävla vapen hanterandet skriker COD.

Skulle vilja se lite mer rekyl á la Battlefield.

Ser hursomhellst lovande ut, hoppas dem inte förstör spelet med updateringar och ser till att balansera spelet ordentligt och ta hänsyn till alla negativa aspekter från Planetside så de inte upprepar dem.*CC, BFRs*

Medlem
Skrivet av hänt:

Man ser verkligen vart dem har fått sin inspiration ifrån.

Fonten är oförnekligen lik Transformers. Själva tvåan är något Lost Planet 2-esque.
Färgpaletten är identisk med Halo Reach, medans modelerna ser väldigt Bioware inspirerade, mass effect+SWTOR combination. Satellit sekvensen i början och sjävla vapen hanterandet skriker COD.

Skulle vilja se lite mer rekyl á la Battlefield.

Ser hursomhellst lovande ut, hoppas dem inte förstör spelet med updateringar och ser till att balansera spelet ordentligt och ta hänsyn till alla negativa aspekter från Planetside så de inte upprepar dem.*CC, BFRs*

Jag tyckte att det såg rätt likt ut ettan. Utom animationerna, som var väldigt mycket bättre här...

Jag har läst någon gång att de inte skulle ha med BFRs, som tur är, men man vet ju aldrig vad de får för sig för galenskaper. Jag hoppas att de kissar på loren och låtsas som om de aldrig har funnits.

Medlem

Wow! Har inte spelat ettan men hört att det skall vara fantastiskt. Man kunde spela 500 personer på en server???


signatur

Imperator

Medlem

!!!!!!!

Planetside var fantastiskt kul när det kom!

Medlem

Äntligen! Ettan var ju helt underbart!

12
Skriv svar