3D-skrivare i Minecraft

Robot
3D-skrivare i Minecraft

Det tog inte många dagar innan kolvarna användes till något uppåt väggarna galet.

#minecraft


Redaktör
Ponny
3D-skrivare i Minecraft

Herrejisses! Mycket ska man se innan ögonen trillar ut.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

Galet, hur kommer man ens på tanken!


signatur

Life is short , play more

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av virror:

Jo, fast detta är den nya versionen med wool så att man bara kan bränna ut håligheterna


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av virror:

Jo, fast detta är den nya versionen med wool så att man bara kan bränna ut håligheterna

Sant, men jag tycker den är lite dålig att visa skrivaren när den körs. Men wool är helt klart smidigare ; )

Medlem

Och jag som trode att jag inte hade något liv

Medlem

Åh herregud...

Inaktiv

och jag trodde min skrivare var avancerad.
http://www.youtube.com/watch?v=-M6gaycX_7k


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av RobbazSweC:

och jag trodde min skrivare var avancerad.
http://www.youtube.com/watch?v=-M6gaycX_7k

Få den att skriva FZ, filma och jag skickar dig något trevligt!


signatur
Medlem

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Medlem
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Trollunge.

Inaktiv
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Var ju snällt sagt.

Medlem

WATAFACK! o.0

Medlem
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Oj vad sur man var idag då.

Medlem
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Vilken tur att du har ett eget liv att bry dig om.

Inaktiv
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Är det nu du som bestämmer över dom?

Medlem
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Har man nåt i skallen behöver man inte ha nåt på armarna =P

Medlem

krad är bara bitter av nån anledning, han startade den här tråden i forumet för nått halvår sedan bara för att spy galla över minecraft.

Edit: jaha, kanske ska kommentera videon också

Awesome! Själv så sitter man o tänker att "fan, jag kommer aldrig ens kunna bygga en såndär dörr han har vid ~40 sek"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

krad är bara bitter av nån anledning, han startade den här tråden i forumet för nått halvår sedan bara för att spy galla över minecraft.

Edit: jaha, kanske ska kommentera videon också

Awesome! Själv så sitter man o tänker att "fan, jag kommer aldrig ens kunna bygga en såndär dörr han har vid ~40 sek"

hehe, true. Tycker han alltid jagar uppmärksamhet. Tror jag ska skicka en blomma till pojken så att han kan känna sig uppskattad

Inaktiv
Skrivet av krad:

Kanske dags för dessa människor att lägga tiden på träning eller någonting vettigare, så som att försöka skaffa sig ett liv...

Vill inte vara sån meeen... Har du nånsin hamnat i nyheterna på FZ? No? GTFO

Försiktigt pojkar.

Jäkligt imponerande, men vad är syftet frågar jag mig, ända svaret jag finner är "Därför vi kan".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Försiktigt pojkar.

Jäkligt imponerande, men vad är syftet frågar jag mig, ända svaret jag finner är "Därför vi kan".

Frågan är, vilket mer syfte behöver man än det?

Medlem
Skrivet av devvis:
Skrivet av Traveller in time:

Försiktigt pojkar.

Jäkligt imponerande, men vad är syftet frågar jag mig, ända svaret jag finner är "Därför vi kan".

Frågan är, vilket mer syfte behöver man än det?

+1

Medlem

Känner igen sådant här från när Little big planet släpptes. Folk som skapade olika maskiner i spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar