Fighter-stjärnan Malaipet snackar Supremacy MMA

Robot
Fighter-stjärnan Malaipet snackar Supremacy MMA

Spana in muay thai-kämpen Malaipet i kommande Supremacy MMA.

#supremacy-mma


Medlem
Fighter-stjärnan Malaipet snackar Supremacy MMA

Ser bra ut, hoppas spelkontrollen är lika bra som grafiken.

Medlem

Varför visar de en trailer där han förlorar?

Anyway, vad är skillnaden på detta och det nya UFC-spelet som ska komma?

Såg lite för arcadigt ut för min smak när det gäller MMA, dock kan det säkert bli kul spela med några polare och ett par öl.

Ish
Medlem

För det första.. Han är Muay Thai stjärna, men MMA? Han har förlorat mer än än han vunnit..
Kung Fu Factory? Detta kommer ju bli ett skämt rakt igenom.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ish
Medlem

Att de ens kan sätta "MMA" i det där spelet.. Stomps togs bort för typ 8-10 år sedan, och varför vill man visa upp en snubbe som bryter armen av motståndaren? Det har typ hänt.. EN gång, och då var det inte ens leden som gick. Såg inte alls naturligt ut nått av det. Richard Fenwick har väl aldrig ens testat MMA vad jag vet, och Jens Pulver är var gammal och dammig för 6 år sen.. Vilket floppspel


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jag hoppas på att det kan bli ett nytt lite ruffigare fighting spel, tycker på bilderna att det ser mer ut som ett tekken fighting button-mash mer än ett ufc undisputed tecknisk fighting. Men det kan inte vara sämre än EA MMA.
Ser fram imot att köra lite fult spel å dra några armar ur led likt Frank Mir.
Och få fightas i hönsbur å göra headstomps så sporten började, det e fight

Medlem
Skrivet av Ish:

Att de ens kan sätta "MMA" i det där spelet.. Stomps togs bort för typ 8-10 år sedan, och varför vill man visa upp en snubbe som bryter armen av motståndaren? Det har typ hänt.. EN gång, och då var det inte ens leden som gick. Såg inte alls naturligt ut nått av det. Richard Fenwick har väl aldrig ens testat MMA vad jag vet, och Jens Pulver är var gammal och dammig för 6 år sen.. Vilket floppspel

Coola snubben.

Nar du sager att stomps togs bort sa menar du nog pride. Ja. Pride koptes ju ut av UFC som inte har stomps. Bra dar. Stomps existerar fortfarande i andra organisationer.

Varfor vill man ha jens pulver? Eh for att han var den forsta LW champ i UFC kanske?
Varfor vill man ha Hulk Hogan i ett WWE spel. Han ar ju gammal och avdankad.


signatur

Taskigt.

Ish
Medlem
Skrivet av Cple:
Skrivet av Ish:

Att de ens kan sätta "MMA" i det där spelet.. Stomps togs bort för typ 8-10 år sedan, och varför vill man visa upp en snubbe som bryter armen av motståndaren? Det har typ hänt.. EN gång, och då var det inte ens leden som gick. Såg inte alls naturligt ut nått av det. Richard Fenwick har väl aldrig ens testat MMA vad jag vet, och Jens Pulver är var gammal och dammig för 6 år sen.. Vilket floppspel

Coola snubben.

Nar du sager att stomps togs bort sa menar du nog pride. Ja. Pride koptes ju ut av UFC som inte har stomps. Bra dar. Stomps existerar fortfarande i andra organisationer.

Varfor vill man ha jens pulver? Eh for att han var den forsta LW champ i UFC kanske?
Varfor vill man ha Hulk Hogan i ett WWE spel. Han ar ju gammal och avdankad.

Nu får du förklara dig, coola snubben? Skulle det vara någon form av misslyckad sarkasm eller?
Du behöver inte hålla med.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Cple:
Skrivet av Ish:

Att de ens kan sätta "MMA" i det där spelet.. Stomps togs bort för typ 8-10 år sedan, och varför vill man visa upp en snubbe som bryter armen av motståndaren? Det har typ hänt.. EN gång, och då var det inte ens leden som gick. Såg inte alls naturligt ut nått av det. Richard Fenwick har väl aldrig ens testat MMA vad jag vet, och Jens Pulver är var gammal och dammig för 6 år sen.. Vilket floppspel

Coola snubben.

Nar du sager att stomps togs bort sa menar du nog pride. Ja. Pride koptes ju ut av UFC som inte har stomps. Bra dar. Stomps existerar fortfarande i andra organisationer.

Varfor vill man ha jens pulver? Eh for att han var den forsta LW champ i UFC kanske?
Varfor vill man ha Hulk Hogan i ett WWE spel. Han ar ju gammal och avdankad.

Nu får du förklara dig, coola snubben? Skulle det vara någon form av misslyckad sarkasm eller?
Du behöver inte hålla med.

Sjalvklart behover jag inte halla med. Och det gor jag inte.

Jag tyckte min misslyckade sarkasm var passande till ditt misslyckade forsok till en informerad post.

Jag menar bara en san grej att Jens Pulver skulle vara daligt for ett spel visar val tydligt att du inte vet sa mycket om amnet. Men ratt till asikt har du saklart. Och jag likasa. Sa ta det lugnt nu.


signatur

Taskigt.

Ish
Medlem

Jo då jag har följt MMA sen 90-talet. Jag var aldrig något fan av Jens, och han borde ha lagt handskarna på hyllan för länge sen. Han har förlorat typ 9 av sina sista 12. Det är mer smärtsamt än roligt att titta då.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

M1 Challenge XXVI Bennett vs Garner i helgen va grym, kolla in den Ish

1
Skriv svar