Texas Longhorn Burgers

Medlem
Texas Longhorn Burgers

Någon som har smakat "Texas Longhorn's" hamburgare? Tänkte nämligen åka förbi dit imorgon. Ser otroligt gott ut på bilden i alla fall!

/Walter

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Texas Longhorn Burgers

Tycker det är riktigt bra. Har dock för mig att priserna är dyrare på helgerna, och då är lite för dyra i min mening. Vardagar är det mer prisvärt.

Medlem

Minns du priserna på ett ungefär?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Japp, var en högtidsstund att luncha där när jag jobbade i Vasastan. Pepparburgaren är min favorit!

Medlem

Har för mig att det är typ 90kr inkl dricka vardagar och 110 kr eller motsvarande på helgen. Det är dock skjutet från höften.

Medlem

Ok, tack ska ni ha. Får se om det stämmer senare idag


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Åhhh, vilken farlig frestelse...

Flakmonkey

Texas burgers på Hantverkargatan är ju platsen man går om man ska unna sig något riktigt gott på lunchen gillar att de fryser ölglasen också, en fin extratouch

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Texas burgers på Hantverkargatan är ju platsen man går om man ska unna sig något riktigt gott på lunchen gillar att de fryser ölglasen också, en fin extratouch

Det är just dit jag tänkte åka idag. Trevligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Följde ditt råd Mats och valde en Pepparburgare. Riktigt jäkla gott! Priset var 90 kr även under helger, zAjben.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Följde ditt råd Mats och valde en Pepparburgare. Riktigt jäkla gott! Priset var 90 kr även under helger, zAjben.

Värdigt! Kanske är annorlunda nere i Linköping. Levde det upp till förväntningarna?

Medlem
Skrivet av zAjben:
Skrivet av WaltX:

Följde ditt råd Mats och valde en Pepparburgare. Riktigt jäkla gott! Priset var 90 kr även under helger, zAjben.

Värdigt! Kanske är annorlunda nere i Linköping. Levde det upp till förväntningarna?

Oja, över förväntan


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar