Hästpojken på balkongen

Flakmonkey
Hästpojken på balkongen

Här är mitt liv just nu. Sitter ute på min balkong med lite cola light och min iPad ståendes på balkongbordet spelandes en dokumentär från SVT-play. Underbart att kunna göra det en härlig sommardag och bara ta det lugnt såhär dagen efter en utekväll och innan det är dags att åka iväg på dagens bröllop. Otroligt intressant är det också då dokumentären handlar om en familj med en autistisk pojke som har en märklig kontakt med hästar och som därför reser till Mongoliet för att få hjälp av landets shamaner. Fascinerande och rörande på samma gång och jag kan verkligen rekommendera alla att ge den en chans.

Se dokumentären om hästpojken

#blogg

Hästpojken på balkongen

kan inte tänka mig att högtalarna på denna där kan vara något vidare, eller?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

jag tycker i alla fall högtalarna för en iphone är riktigt bra i åtanke dess storlek.

Förresten typiskt män att börja diskutera teknik när någon berättar om en rörande dokumentär

OT: tar nog och kollar dokumentären senare


signatur

thank you, come again

Medlem

Jag såg den där dokumentären, oh fy vad bra den var. Jag tyckte jättemycket om den

Medlem

Du får skyla din iPad, Simon. Det är inte snällt mot oss andra.

1
Skriv svar